גדי קינדה נחת היום (רביעי) בארץ על מנת להשלים את המעבר למכבי חיפה. מרבית הפרטים נסגרו והקשר אמור לעבור בדיקות רפואיות ולחתום רשמית לשלוש וחצי עונות כאשר המטרה היא שהוא ייכלל בסגל למשחק העונה מול מכבי ת"א בשבוע הבא.
הקשר העדיף את מכבי חיפה על-פני מכבי ת"א, שגם כן הייתה מעוניינת בו. הוא ישתכר כ-350 אלף אירו לעונה אצל הירוקים. קינדה (29), כזכור, נמכר מבית”ר ירושלים לקנזס סיטי בינואר 2020 תמורת 3.7 מיליון אירו. מאז, הקשר רשם 80 הופעות בקבוצה מה-MLS, בהן כבש 16 שערים והוסיף 17 בישולים.
2 צפייה בגלריה
גדי קינדה
גדי קינדה
צפוי לעבור בדיקות רפואיות, בסיומן יחתום במכבי חיפה. גדי קינדה
(צילום: AP Photo/Colin E. Braley)
מכבי חיפה תתארח הערב (20:15) אצל נועלת הטבלה הפועל פ"ת במסגרת המחזור ה-14 בליגת העל. הירוקים מבינים שהם חייבים לחזור למסלול הניצחונות אחרי איבוד הנקודות ביום ראשון, אז סיימו ב-0:0 עם הפועל ת"א וראו את מכבי ת"א מגדילה את הפער בפסגה לשמונה נקודות.
האלופה מגיעה ללא עבדולאי סק ושואו שיצאו לאליפות אפריקה. החיסורים האלה מטרידים את מסאי דגו, שמעוניין להתחזק גם בהגנה בחלון ההעברות הקרוב. שון גולדברג אמור לפתוח במרכז ההגנה לצידו של לורנצו שימיץ' כאשר עילאי פיינגולד תורגל גם הוא בהרכב במערך של שלושה בלמים. מחמוד ג'אבר, עלי מוחמד וצ'ארון שרי יפתחו במרכז המגרש כאשר ענאן חלאילי ופייר קורנו באגפים. בחוד יפתחו פרנצדי פיירו ודין דוד.
2 צפייה בגלריה
דגו
דגו
רוצה להתחזק בשחקני הגנה בחלון ההעברות. דגו
(צילום: עוז מועלם)
למרות שהיריבה נמצאת במקום האחרון בטבלה במכבי חיפה לא מקלים ראש: "הפועל פ"ת חיה פצועה, טיול זה בטוח לא יהיה. הם זקוקים לנקודות לא פחות מאיתנו ויבואו להילחם. אותנו זה לא אמור לעניין, אנחנו נבוא מוכנים ודרוכים לעשות את העבודה ולהשיג שלוש נקודות - זה הדבר שעומד לנגד עינינו".
עילאי חג'ג' הודיע לצוות שהוא מרגיש טוב יותר אך נראה כי דגו לא יסכן אותו על מנת לא להעמיס עליו 90 דקות. הקשר הצעיר צפוי לפתוח על הספסל ועשוי להשתלב במהלך המשחק.
פורסם לראשונה: 10:31, 03.01.24