"החלטתי לממש את האופציה של ההתאחדות לכדורגל בחוזה עם בוני גינצבורג, ולכן הוא יישאר המנהל הטכני עד לקיץ הבא. ההחלטה כבר התקבלה אצלי", כך אישר ל-ynet יו"ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ.
בשבועות האחרונים עלו מספר רעיונות בהתאחדות לכדורגל לגבי איוש העמדה, אותה ירש גינצבורג מההולנדי יילה חוס. בין היתר פנו לווילי רוטנשטיינר, ולאחר מכן הגיעו כבר לסיכום עם יוסי בניון לפני המפגש עם איסלנד כי הוא יישאר לשנתיים נוספות ויקבל אחריות על הנבחרת האולימפית, אולם בסופו של דבר זה לא התממש.
1 צפייה בגלריה
בוני גינצבורג
בוני גינצבורג
ימשיך בתפקידו שנה נוספת. בוני גינצבורג
(צילום: עוז מועלם)
בפני ההתאחדות הייתה אפשרות להאריך את חוזהו של המנהל הטכני שממודר מהנבחרת של גיא לוזון ובעיקר אחראי על הפעילות של הנבחרות בגילאי הנוער ומטה, וזוארץ החליט כי הוא ימשיך בתפקידו.
בשלב הזה, לנבחרות ישראל יש רק שני מאמנים שסגורים גם לשנה הבאה. מדובר במאמן נבחרת הנוער אופיר חיים ומאמן הנבחרת הצעירה, גיא לוזון, כך שגינצבורג יפעל עתה למנות מאמנים לנבחרות נוער ב' ומטה, כולל הנערים.
זוארץ התערב לאחרונה בהתנהלות המתוחה בין לוזון לגינצבורג, כולל פתרון בהעברת שחקנים, בעיקר ליאור קאסה, נועם בן הרוש וניב יהושוע, מהנבחרת הצעירה לנבחרת הנוער, שכזכור סיימה במקום השני בשלב העילית אחרי נורבגיה ולא עלתה לאליפות אירופה, המונה שמונה נבחרת בלבד.