מכבי חיפה תתארח מחר (19:45) אצל ראן הצרפתית, למשחק במסגרת המחזור החמישי של שלב הבתים של הליגה האירופית. לאחר שלושה משחקים מדורגים הירוקים במקום הרביעי והאחרון בבית 9 לאחר שצברו נקודה אחת בלבד. הצרפתים, שהביסו את מכבי חיפה במשחק הראשון בין הקבוצות 0:3, מוליכים את בית 6 (9 נקודות).
לקראת המשחק קיימה הקבוצה מסיבת עיתונאים מיוחדת, בהשתתפות המאמן מסאיי דגו והבלם רמי גרשון שצפוי לפתוח בהרכב הקבוצה מחר. בין היתר התייחסו השניים לסערת השלט, שהפכה את החזרה לליגת העל, בשבת שעברה, לטעונה במיוחד.
2 צפייה בגלריה
מכבי חיפה אימון לקראת ראן
מכבי חיפה אימון לקראת ראן
דגו באימון המסכם בצרפת
(צילום באדיבות המועדון)
2 צפייה בגלריה
מכבי חיפה אימון לקראת ראן
מכבי חיפה אימון לקראת ראן
באים כאנדרדוג. השחקנים באימון המסכם
(צילום באדיבות המועדון)
"אנחנו מודעים לכל מה שקרה", אמר המאמן על ההחלטה של השחקנים הזרים של הקבוצה לא החזיקו בשלט שקרא להחזיר את השבויים הביתה, בטקס שקדם למשחק נגד הפועל פ"ת. "המועדון לקח אחריות ודברים כאלה לא יקרו בעתיד".
לקראת המשחק עצמו אמר דגו: "אנחנו לא מוותרים על המשחק הזה. יש לנו סגל מצוין ואני מאמין בו. כל מי שיעלה לשחק ייתן את הכל. רמי גרשון אומנם לא שיחק עד כה, אבל הוא שחקן מצוין. מדובר באישיות. שיחקתי איתו כשחקן והוא דוגמה לכולם. אני הכי סומך עליו שהוא יהיה על המגרש".
על היריבה: "אני מודע לכך שהם החליפו מאמן ושינו את שיטת המשחק. יש להם שחקנים מצוינים בכל עמדה ואנחנו עדיין לא מוותרים על המשחק הזה".
גרשון הוסיף: "אני חי עבור הדקות האלה, כשקוראים לי. גם אצל ברק בכר זה היה המצב. כשברק נתן לי, לא אכזבתי".