נבחרת ישראל הצעירה תמריא היום (שני) בטיסה מיוחדת שתוציא ההתאחדות מטביליסי לבאטומי, לקראת משחק חצי גמר יורו הצעירות נגד אנגליה (רביעי, 19:00). וכן, כמו שבטח הבנתם, שחקניה מעוררים עניין ברחבי היבשת.
העיתונאי המוערך, פבריציו רומאנו, מדווח כי וולפסבורג הגרמנית וזלצבורג האוסטרית מעוניינות בענאן חלאילי. החלוץ, שכיכב הקיץ במונדיאליטו עם נבחרת הנוער וכמובן גם בסגל של גיא לוזון בצעירה, עשוי לעבור בקרוב לאירופה.
2 צפייה בגלריה
חלאילי חוגג
חלאילי חוגג
קיץ נהדר. חלאילי
(צילום: AP Photo/Natacha Pisarenko)
אתמול קיימה הנבחרת של גיא לוזון אימון בטביליסי, כשהשינוי הבולט הוא ציוותו של השוער תומר צרפתי שצפוי לתפוס את מקומו של דניאל פרץ המוצהב. גם עדן קארצב לא ישחק בשל צהובים. מי שישוב להרכב הוא רוי רביבו, שאף הוא לא שיחק ברבע הגמר נגד גאורגיה בשל צבירת כרטיסים צהובים.
2 צפייה בגלריה
שוער נבחרת הנוער של ישראל תומר צרפתי
שוער נבחרת הנוער של ישראל תומר צרפתי
חוזר לבמה המרכזית. צרפתי
(Tim Nwachukwu/Getty Images)
המאמן גיא לוזון ושחקני הנבחרת חגגו את ההעפלה לחצי הגמר בבית המלון בבירה הגאורגית, אך בתום החגיגות ביקש המאמן מהשחקנים להניח בצד את החגיגות ולהתמקד במשחק הקרוב מול אנגליה בלבד. "מדובר בנבחרת הכי טובה בעולם בגילאים האלה. כולנו ראינו אותם מול פורטוגל, איך הם ניצחו אותם למרות ששיחקו בהילוך שלישי. אבל כמובן שאנחנו מאמינים שבמשחק אחד הכל אפשרי", אמרו בנבחרת הצעירה.
ההצלחה הגדולה של הנבחרות הצעירות בקיץ האחרון, חצאי גמר יורו הצעירות והמונדיאליטו, מובילה לשינוי בעמדת ההתאחדות לכדורגל בכל הקשור ללחץ הכבד מצד בעלי המועדונים הגדולים להגדיל את מכסת הזרים באופן מיידי.
דרישת המועדונים הגדולים בליגת העל הייתה להגדיל את מכסת הזרים משישה לשבעה, כשבמקום חמישה יותר לשתף שישה שחקנים בו זמנית. ההצלחה של הנבחרות הצעירות גרמה ליו"ר ההתאחדות שינו זוארץ מחשבות שניות בנושא, ועל אף לחץ מטעם מינהלת הליגות, השינוי התקנוני בנושא כבר לא יקרה בקיץ הנוכחי.