מכבי חיפה נחתה היום (ראשון) בקפריסין וכל הקבוצה ערכה אימון ראשון ביחד, לראשונה מאז התחילה המלחמה. במלון הצטרפו השחקנים הזרים ועוזר המאמן, דושאן מאטוביץ'.
האלופה תשחק ביום חמישי הקרוב מול ויאריאל בליגה האירופית, ועל פי דרישת אופ"א המשחק בלרנקה ייערך ללא קהל. בסיום האימון אמר המאמן מסאי דגו: "קצת עשה טוב לראות את כולם ביחד, אחרי חודש קשה ביותר. הגענו לכאן לשחק כדורגל, לייצג את מכבי חיפה ואת מדינת ישראל, יחד עם זאת הלב נותר בארץ עם העם שלנו והחיילים והחיילות בחזית. חשוב שיידעו שבכל רגע אנחנו כולנו איתם ומתפללים לשלומם".
1 צפייה בגלריה
מכבי חיפה באימון ראשון בקפריסין
מכבי חיפה באימון ראשון בקפריסין
מכבי חיפה באימון ראשון בקפריסין
(האתר הרשמי של מכבי חיפה)
מי שלא הצטרף לקבוצה הוא דיא סבע, אחרי שהקבוצה הודיעה בשבוע שעבר כי יישאר בארץ מסיבות מקצועיות. כזכור, לפני כשבועיים עוררה אשתו של השחקן, נרמין, סערה גדולה. "גם בעזה יש ילדים", נאמר בפוסט ששיתפה - ומחקה לאחר מכן. "כבר 800 ילדים מתו בעזה מההפצצות שלנו. ובין אם הם כלואים בין הרצחנות של חמאס להפצצות שלנו בישראל, אנחנו חייבים להגיד שצריך לעשות הכל כדי שילדים לא ימותו, כי זו האמת, אין הבדל בין ילד לילד".
בשני המשחקים שקיימה עד כה במסגרת שלב הבתים של המפעל, השיגה מכבי חיפה נקודה אחת. הירוקים הובסו 3:0 במשחק החוץ מול ראן הצרפתית במחזור הראשון, וסיימו ב-0:0 עם פנאתינייקוס במחזור השני, במשחק שנערך באצטדיון בסמי עופר, לפני פרוץ המלחמה. נכון לעכשיו, הירוקים נועלים את טבלת בית 6.