אחרי ששי שצברג סיכם על רכישת 25 אחוזים מהבעלות על הפועל תל אביב מזאב גרינברג, במועדון סקפטיים בנוגע למימוש העסקה, וההערכה היא שהסיכום עם גרינברג לא ייצא לפועל.
על פי ההסכם בין שצברג, גרינברג ושאר השותפים (האחים ניסנוב והאחים תושב) בנוגע לעתיד המועדון, שנחשף לראשונה ב-ynet, שצברג צריך להעביר לגרינברג החזר על הלוואת הבעלים למועדון של 2.5 מיליון שקלים, כל זאת בכפוף לערבות אישית שיצטרך להעמיד מאיר תושב, אולם ההתפתחות של ההסכם מובילה לתהיות אם יוכל לצאת לפועל.
2 צפייה בגלריה
שי שצברג
שי שצברג
שי שצברג
(מתוך האינסטגרם של שי שצברג)
מתברר כי שצברג יצטרך להעביר מדי עונה, מעבר לרכישת חלקו של גרינברג, לפחות 1.5 מיליון שקלים, זאת לאחר שהתחייב בפני תושב כי יזרים סכומים זהים לאלו שלו. "בוא נגיד שהמגעים עם סעיד סרסור היו הרבה יותר רציניים ולא יצאו לפועל", אמרו בהפועל. "אז בוא נחכה ונראה מה יקרה עם שצברג, שצריך להעביר 4 מיליון שקלים כבר עתה. בכל מקרה כניסה שלו לא תשנה את יחסי הכוחות בכדורגל הישראלי, עם כל הכבוד להצהרות המהירות שלו".
גורמים במועדון מרוכזים יותר במגעים מול שני מקורות אותם מנסים לסגור כבעלים מלאים, אולם זה לא יקרה לפחות עד לקיץ משתי סיבות: מסע ההישרדות של האדומים בליגה והתבהרות החובות מול פיפ"א.
2 צפייה בגלריה
בעלי הפועל תל אביב זאב גרינברג
בעלי הפועל תל אביב זאב גרינברג
זאב גרינברג
(צילום: עוז מועלם)
בשבוע הבא תתקיים פגישה עם שצברג, שאמור היה בכלל להיות ספונסר והגיע לסיכום עם גרינברג על רכישת חלקו, כשאפילו לא בוצעה בדיקת נאותות, ואז תתבהר התמונה. איש העסקים הנהרייני ממשיך לטעון מבחינתו כי יוצג בשבוע הבא כאחד מהבעלים. במידה שהעסקה לא תצא, גרינברג ימשיך, אולם כבר הצהיר כי לא יזרים יותר כספים.
אחרי משחק חלש במיוחד של בן ביטון, שהיה אשם ישיר בשער של הפועל חיפה וספג ביקורת נוקבת במועדון על היכולת שלו, המגן הימני לא יהיה כשיר למשחק מול מכבי נתניה, כשאת מקומו יתפוס איאד אבו-עביד, שחוזר אחרי צהובים. "עם איך שבן ביטון נראה נגד הפועל חיפה, עדיף שהוא ינוח כמה שיותר", אמרו במועדון.