אישטוואן פישונט שעלה אמש (שבת) בבלומפילד כאחד מ-55 שחקני העבר, נבחרת המאה של הפועל ת"א, נראה נרגש במיוחד. "הטקס הזה עם הקהל האדיר שהגיע לבלומפילד רק מראה כמה הפועל ת"א זה מועדון ענק", אמר. "זה היה טקס הכי מכובד שאפשר, כזה שעושים רק במועדונים הכי גדולים בעולם. חשוב מאוד שהפועל ת"א תחזור להתמודד על תארים. אני שמח וגאה להיות חלק מההיסטוריה של מועדון כזה".
זה היה אחד הטקסים המרגשים והמאורגנים ביותר שידעה הפועל ת"א, לרגל מאה שנים מאז הוקמה, עם רבים מהכוכבים שיצרו את התהילה של המועדון הזה. "אני מקווה שהפועל ת"א תחזור למקומות שהייתה בהם. ראינו את הבעלים עם אנרגיות טובות, אבל בסוף נבחנים בתוצאות. מקווה שלא ייקח להם כמה שנים טובות ושזה יקרה בהקדם", סיפר פיני בלילי.
4 צפייה בגלריה
שחקני עבר הפועל ת"א מעל 100 הופעות
שחקני עבר הפועל ת"א מעל 100 הופעות
אחד הטקסים המרגשים והמאורגנים ביותר שידעה הפועל ת"א
(צילום: עוז מועלם)
עוד לפני משחק הראווה, הצהיר ראש קבוצת הניהול החדשה של הפועל ת"א, דיוויד מינצברג שהמטרה להפוך אותה לקבוצה עולמית, כזו שתילחם על כל תואר אפשרי. אמירה זו אומנם נראית כרגע מנותקת מהמציאות לאור העבודה שהמועדון עדיין לא עשה חיזוק מספק לקראת העונה הקרובה. עם זאת, מנהל מחלקת הכדורגל, חן סול, הסביר כי עוד יגיעו שחקני רכש חדשים.
הפועל ת"א ניצחה 0:1 במשחק הראווה את לגאנס מליגת המשנה מספרד, משער של ארי כהן בתוספת הזמן, זאת לקראת היציאה שלה מחר למחנה האימונים. אבל עם כל הכבוד לתוצאה, הסיפור הגדול בבלומפילד היה סוללת כוכבי עבר שהיו אחראים על הרגעים הגדולים בהיסטוריה של המועדון. כאלה שהביאו אליפויות וגביעי מדינה, מה שנראה כרגע כדבר הרחוק ביותר מהמציאות של הקבוצה באדום.
4 צפייה בגלריה
אישטוואן פישונט במשחק כוכבי העבר של הפועל ת"א
אישטוואן פישונט במשחק כוכבי העבר של הפועל ת"א
"הטקס הכי מכובד שאפשר". אישטוואן פישונט
(צילום: עוז מועלם)
בזה אחרי זה עלו שחקני העבר, כשהאחרון היה המאמן האגדי דרור קשטן ולפניו עלו זרים כמו ירוסלאב באקו, גאבור הולמאי, אישטוואן פישונט, דגלאס דה-סילבה (שאפילו פתח בהרכב לעשר הדקות הראשונות), שים בן-יהונתן ורחביה רוזנבאום, שייע פייגנבוים. שחקני העתיד של הקבוצה ראו כיצד מאה שנה של מועדון חלפו על פניהם, והאדומים יקוו לשוב לרגעים הקסומים, שנראים גם היום רחוקים מתמיד.
משתתפי הטקס: ירוסלאב באקו, תומר אליהו, גאבור הולמאי, יוסי מדר, אישטוון פישונט, דגלאס דה סילבה, אילן בכר, דני בונדר, עומרי אפק, גל שיש, יעקב הלל, טל חן, עומרי אלטמן, משה מוסטרל, אמיר ליברמן, עמי אדמוני, מהראן לאלה, יהודה עמר, איבזיטו אוגבונה, עומרי קנדה, שבי בן ברוך, נמרוד דרייפוס, אחמד מוסא, עומר דמארי, פיני בלילי, אבי אזולאי, ג'ורג' בורבה, אסי דומב, פליקס חלפון, גבי לסרי, אייל בן עמי, אביחי ידין, גוגו מורדכוביץ', דוד הרשליקוביץ, גל הרשליקוביץ, שים בן יהונתן, שבתאי לוי, דוד פרימו, וואליד באדיר, מוריס ז'אנו, גילי לנדאו, קיקו רחמינוביץ', סלים טועמה, שייע פייגנבוים, שי אבוטבול, שביט אלימלך, אריה בז'רנו, יעקב אקהויז ודרור קשטן.
4 צפייה בגלריה
וואליד באדיר במשחק כוכבי העבר של הפועל ת"א
וואליד באדיר במשחק כוכבי העבר של הפועל ת"א
תזכורת לרגעי הקסם, שנראים כרגע רחוקים מתמיד. וואליד באדיר
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
שייע פייגנבוים
שייע פייגנבוים
שייע פייגנבוים
(צילום: עוז מועלם)
גילי ורמוט, שהוזמן תחילה, קיבל שיחת טלפון מהנהלת הפועל ת"א שהסבירה מדוע לא כדאי שיגיע לאור תגובת האוהדים. מי שלא הגיעו היה משה סיני ושלום תקוה שיצאו לחופשות פרטיות, כאשר היחיד שלא ענה לשיחות רבות על מנת להזמינו היה ג'ימי טורק.
בתוך כך, מייקל ולקאניס סיכם את הופעת הבכורה שלו על הקווים: "תמיד טוב לנצח, אנחנו עדיין בהתחלה ויש לנו עוד הרבה עבודה. היו לנו רק עשרה אימונים עד עכשיו. אני רוצה לשחק כדורגל התקפי. אנחנו צריכים עוד מגן ימני, כרגע יש לנו רק את אלון אזוגי שהיה טוב. אנחנו צריכים תחרות בכל עמדה. זה לא משנה אם אתה מבוגר או צעיר - אתה תילחם על המקום שלך בהרכב. השחקנים יצטרכו לדחוף את עצמם בכל משחק. אני מקווה שנצרף עוד שני שחקנים, אנחנו מחפשים את האישיות הנכונה".
ובעניין אחר: כצפוי, הצוות המקצועי והנהלת המועדון החליטו כי הבלם סתיו למקין לא ימריא מחר (שני) עם הקבוצה למחנה האימונים. כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, השחקן שמחזיק בסעיף שחרור בסך 750 אלף אירו מבוקש על ידי פיינורד ופ.ס.וו איינדהובן ההולנדיות. קבוצה נוספת שמעוניינת בבלם היא אלופת פולין, ראקוב.