כאוס בהכנות של בית"ר ירושלים לקראת העונה הבאה: שחקנים המחזיקים בחוזים והתבקשו על ידי המנהל המקצועי אלי אוחנה לקצץ בשכרם, אינם מוכנים לשמוע בכלל את הצעות המועדון. הקפטן עידן ורד אף עזב בהפגנתיות את קבוצת הוואטסאפ של השחקנים בשל היחס כלפיו.
בית"ר אמנם מינתה את ארווין קומאן, שלא אימן קבוצה בשבע השנים האחרונות, למעט קדנציה קצרה בנבחרת עומאן, ממנה פוטר לפני כשנה וחצי, ותשעה משחקים כמאמן זמני בפנרבחצ'ה, אולם כרגע במועדון נתקלו בבעיה פנימית שמקשה על ההכנות לקראת העונה הבאה.
2 צפייה בגלריה
עידן ורד מאוכזב
עידן ורד מאוכזב
פגוע מהיחס כלפיו. עידן ורד
(צילום: אלכס קולומויסקי)
שחקנים המחזיקים בחוזים נפגשו בימים האחרונים עם אוחנה, שביקש מהם לקצץ בשכרם, אולם הם מסרבים. "אנחנו לא פראיירים של אף אחד", אמר אחד מהם. "מילא שבקורונה הסכמנו, עכשיו זו הבעיה של בית"ר. יש לנו חוזים, שיעמדו בהם. לא ניתן להם לעשות לנו מה שעשו עם דן איינבינדר".
מי שמאוד פגוע מהתנהלות המועדון ובעיקר הבעלים משה חוגג הוא ורד, שיצא לחופשה בדובאי. חוגג הבטיח בהצהרה פומבית במסיבת העיתונאים לפני כחודשיים כי יישב עמו למו"מ, אולם מאז נותק הקשר.
2 צפייה בגלריה
אוחנה, חוגג וברוש במסע"ת
אוחנה, חוגג וברוש במסע"ת
אוחנה ביקש לקצץ, השחקנים מסרבים
(צילום: עוז מועלם)
כשהבעלים נשאל לאחרונה על ידי גורמים במועדון לגבי היחס כלפי הקפטן, הוא אמר: "לא הבטחתי לו כמה הוא יקבל". ורד פגוע מהתנהלות המועדון ומועמד להגיע להפועל ת"א. להפועל באר שבע הוא לא יגיע אם דור מיכה יחתום במדיה בסופו של דבר. "בבית"ר לא יודעים להתנהג מול קפטנים", אמרו בסביבתו של השחקן.