רגע לפני הכניסה לסגר, הפועל כפ"ס תנסה לרשום מחר (חמישי, 19:00) ניצחון על מכבי פ"ת ואולי לטפס מעל לקו האדום. הקבוצה לא עשתה את זה מאז הניצחון הענק במחזור החמישי על מכבי חיפה.
המאמן אלישע לוי במשחקו השני אחרי התיקו בשבת מול הפועל ת"א (1:1) יחסר שוב מספר שחקנים. צמד הבלמים טל מכלוף הפצוע, ועומר דנינו שעוד לא החלים מקורונה ימשיכו להיעדר.
3 צפייה בגלריה
אביב סולומון חוגג
אביב סולומון חוגג
שואפים לנצח לפני הסגר
(צילום: ראובן שוורץ)
3 צפייה בגלריה
אלישע לוי
אלישע לוי
כבר מתכנן את השינויים של ינואר. לוי
(צילום: ראובן שוורץ)
יהב אפריאט מושעה מאימונים עם הקבוצה, והזרים קרפלה סיסוקו ואמאדו סוקונה בדרך לעזוב ובמקומם ינסו להביא מחליפים זרים, כשאחד המועמדים הוא קשר נבחרת ליטא דומנטאס שימקוס. מי שכן חוזר להרכב אחרי ריצוי הרחקה הוא הבלם סודיק אטנדה.
אלישע לוי התייחס לתיקו מול הפועל ת"א: "הפועל כפ"ס תמיד שואפת לנצח. אמנם התיקו מול הפועל ת"א שיקף את מה שהיה במשחק, אבל היו בו גם דברים טובים והיו גם דברים שבהחלט נצטרך לתקן".
3 צפייה בגלריה
אומו מול דוידה
אומו מול דוידה
"היו גם דברים טובים מול הפועל תל אביב"
(צילום: ראובן שוורץ)
באשר ליריבה שלו מחר, הוסיף: "מכבי פ"ת קבוצה טובה. במצבנו אין משחק שאנחנו יכולים שלא לדרוש מעצמנו לאסוף בו נקודות. אנחנו יכולים לנצח בכל מפגש ומן הסתם נעשה את מה שצריך".
לגבי החיזוק בינואר סיכם: "כל הגורמים במועדון עובדים על שדרוג הסגל בכל החוליות. יש רצון גדול לראות את הקבוצה משנה פניה והולכת לכיוונים טובים יותר".