מייקל ולקאניס והפועל ת"א הודיעו היום (שני) רשמית על עזיבתו של האוסטרלי, שהספיק בינתיים לעונה אחת לחתום כעוזר מאמן באיאקס, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet. כמחליפו, האדומים החליטו למנות עד סיום העונה את בורחה לימה, ששימש כעוזרו.
בהפועל ת"א הסבירו את המהלך: "בימים האחרונים מייקל ולקאניס קיבל הצעה רשמית להצטרף לאיאקס, כעוזרו של המאמן הראשי. בשל המציאות הביטחונית הקשה אשר פקדה אותנו, מייקל ביקש את ברכת הדרך של ראשי המועדון - ונענה בחיוב. המועדון החליט לקדם לתפקיד המאמן הראשי את בורחה למה, אשר שימש כיד ימינו המקצועי של ולקאניס".
1 צפייה בגלריה
מאמן הפועל ת"א בורחה למה
מאמן הפועל ת"א בורחה למה
קודם לעמדת המאמן הראשי. בורחה למה
(באדיבות הפועל ת"א)
מנהל מחלקת הכדורגל של המועדון, חן סול: "אני רוצה להודות למייקל על תרומתו החשובה למועדון. אמנם זה היה לתקופה לקצרה, אבל ההשפעה שלו הייתה משמעותית. מייקל הוא דמות אהובה במועדון שלנו וקשה לראות אותו הולך, אבל בעקבות המלחמה, החלטנו שלא לעמוד בדרכו. הוא תמיד יהיה חלק ממשפחת הפועל ת"א ואנו מאחלים לו הצלחה רבה באתגר החדש".
ולקאניס נפרד גם הוא מהפועל ת"א: "אני רוצה לנצל את הרגע הזה כדי להביע את תודתי מכל הלב למשפחת הפועל ת"א. אני פונה כעת לאתגר חדש, הזדמנות ייחודית ומרגשת להצטרף לשורותיו של מועדון הפאר איאקס. מהרגע הראשון שהגעתי הרגשתי את האהבה והתמיכה של כל האנשים במערכת. עבדנו קשה כדי להניח את היסודות לעתיד טוב יותר. למרות שהנסיבות הקשות אילצו את הכדורגל לתפוס את המושב האחורי, אני בטוח שבעתיד, המועדון, השחקנים והצוות ימשיכו בעבודה הטובה כדי לגרום אושר ותחושת גאווה לאוהדים המדהימים שלנו”.
האוסטרלי הודה גם להנהלת האדומים: "אני רוצה להודות לכל מנהלי המועדון, בפרט לדייויד מינצברג ולמנהל המקצועי חן סול, למנכ"ל איתי בונה, שהפגינו בי תמיכה מדהימה והאמינו בי ובעבודתי. לכל ההנהלה, האנשים שדואגים לדברים היום-יומיים, הצוות המקצועי המדהים שלי, שתמיד היה שם וימשיך בעבודה שהתחלנו, תמיד אתמוך בכם".
לסיום, התייחס ולקאניס לשחקניו: "היה לי העונג לעבוד איתם. אני רוצה להודות לכולם על המחויבות והמקום החיובי שהם נתנו לפילוסופיה שלי מדי יום. בעודי ניפרד לשלום, אני עושה זאת בתקווה ובציפייה שדרכינו יצטלבו שוב בעתיד. אני מאחל להפועל ת״א בהצלחה בהמשך דרכה, ואני אופטימי שנחזור בקרוב לימים שקטים יותר, שיאפשרו לנו להתחבר מחדש ולחגוג את התשוקה המשותפת שלנו למשחק היפה. תודה על הזיכרונות, החברות והתמיכה הבלתי מעורערת. בטוח שעוד ניפגש שוב".