אוראל דגני עדיין לא עבר רשמית לבית"ר ירושלים, למרות שהוצג אתמול (שלישי) על-ידי הקבוצה. זאת בשל דרישת השחקן לקבל את שתי המשכורות האחרונות שהפועל תל אביב חייבת לו לטענתו. לכך הגיבו האדומים, ספק בצחוק ספק ברצינות: "נשמח מאוד אם אוראל דגני יישאר בהפועל ת"א".
דגני הציב אולטימטום והבהיר כי הוא "לא חותם בבית"ר עד שהוא מקבל את הכסף". גורמים שמעורים בעניינים הוסיפו: "דגני ידוע כאחד שלא מוותר על שקל, הוא יכול לפוצץ את המעבר על דבר כזה, אבל אחרי שקפטן הפועל ת"א כבר הוצג במדי היריבה הגדולה ביותר שלה, הוא כבר לא יוכל לחזור לשחק בהפועל, הקהל לא ייתן לו ולכן הוא תקוע". למרות זאת, שני הצדדים משוכנעים כי יימצא היום פתרון.
2 צפייה בגלריה
הפועל ת"א מאוכזבת
הפועל ת"א מאוכזבת
הסאגה עדיין לא נגמרה. אוראל דגני
(צילום: ראובן שוורץ)
הפועל ת"א לא העבירה לדגני את שכר חודש יוני, מה שהוביל אותו להגיש מכתב על הלנת שכר באמצעות עו"ד רועי רוזן, כשאת שכר יולי הוא אמור לקבל בכלל בשבוע הבא. בהפועל הסבירו כי טרם שילמו את שכרו מאחר שלא סגרו את גובה הקיצוצים, כשנראה כי שתי המשכורות שוות ערך לפער בין מה שהוצע לו על ידי בית"ר לעומת ההצעה של הפועל לשנתיים, כ-20-25 אלף דולר.
בית"ר, בניגוד לנהוג במועדונים הגדולים, לא חיכתה לחתימה הרשמית, בדיוק מהמקום הזה שישנם דברים קטנים שלא נסגרים. "דגני כבר הוצג עם מדי בית"ר, הבטחנו לאוהדים שלנו וזה לא קרה, אבל מאמינים שיקרה", אמרו בבית"ר, כשבמועדון טענו כי לראשונה הבעלים משה חוגג מרגיש שנדחק לקיר.
2 צפייה בגלריה
הודעת ההצטרפות של דגני לבית"ר
הודעת ההצטרפות של דגני לבית"ר
הודעת ההצטרפות של דגני לבית"ר
(צילום: באדיבות בית"ר ירושלים)
ההערכה היא כי דגני ישחק בסופו של דבר בבית"ר, אך אם יתעקש על המשכורות והפועל לא תתרצה, זה עוד עלול לטרפד את העסקה. "בהפועל הוא לא ישחק, מקסימום אם הסוכן שלו ימצא לו סוף סוף קבוצה בחו"ל כפי שהבטיח והצהיר בכל מקום", טענו בסביבת השחקן. "מקווים מאוד שהכל ייפתר מהר מאוד".
אם וכאשר יחתום, דגני אמור להיות הבלם הרביעי בבית"ר, אחרי שטל בן חיים חתם רשמית לעונה נוספת, כך שייתכן כי אור זהבי יעזוב לקבוצה אחרת. בבית"ר משוכנעים כי ימכרו את שלושת הזרים שלה, למעט עלי מוחמד. מדובר בלוי גרסיה, אנטואן קונט ופרדי פלומן שעדיין לא קיבלו הצעות מספיק טובות. המגן השמאלי מקס גרצ'קין הושאל לזוריה לוהנסק האוקראינית.