מאמן הפועל באר שבע, יוסי אבוקסיס, מתכוון לעלות למשחק הערב (ראשון, 21:00, בלומפילד) נגד מכבי תל אביב עם ההרכב החזק ביותר העומד לרשותו. תחילה חשבו בבאר שבע לבצע רוטציה נרחבת בשל העובדה שרק ביום חמישי האחרון שיחקו מול סלביה פראג בליגה האירופית, ובחמישי הקרוב יש להם משחק מול ניס. בסופו של דבר ולאחר התייעצות עם הצוות הפיזיולוגי והשחקנים הוחלט לא לבצע רוטציה נרחבת.
נראה שצפויים שני שינויים לעומת ההרכב שפתח בניצחון על הצ'כים. על פי התרגול באימון אתמול, תומר יוספי, שנכנס כמחליף ביום חמישי והחל את המהלך של השער השני של קבוצתו, יפתח בהרכב על חשבונו של סינטיהו סלליך. השינוי נובע מרצונו של אבוקסיס לעבה את מרכז השדה אל מול מרכז השדה של מכבי תל אביב.
1 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס עצבני
יוסי אבוקסיס עצבני
יוסי אבוקסיס. אין מנוחה
(צילום: AFP)
בהגנה קיימת התלבטות בין לואי טהא לשיר צדק. טהא, שמחים מקורונה והוחלף ביום חמישי במחצית לאחר שהתקשה לנשום, הודיע לצוות שהוא כשיר לפתוח, אך הוא צפוי לעבור מבחן כשירות שרק לאחריו יוחלט אם הוא אכן כשיר.
כ-100 מאוהדי הקבוצה הגיעו אתמול לאמון המסכם עודדו את השחקנים מעבר לגדר במתחם האימונים. רמזי ספורי, שהוא השחקן היחיד בסגל שטרם חתן על קיצוץ בשכרו, שוב לא יכול בסגל ולא נסע עם חבריו למלון במרכז הארץ. גם נועם גמון, איתן רצון ונתי אסקיאס לא יהיו בסגל.