נמצאו המחליפים לרוני לוי בבית"ר ירושלים? משה חוגג ואלי אוחנה נפגשו היום (שלישי) בבית וגן עם סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה וכעת מתנהל בין הצדדים משא ומתן. השניים צפויים להתמנות עד יום חמישי. כפי שפורסם לראשונה ב-ynet ספורט, הצמד היה על הכוונת של הבעלים עוד לפני פיטורי לוי. אוחנה וחוגג נפגשו גם עם גיא לוי, אך מועמדותו ירדה מהפרק. בנוסף הבעלים והיו"ר צפויים להיפגש ולבחון מספר מועמדים נוספים, וביניהם מרקו בלבול, כשרק לאחר מכן תתקבל ההחלטה הסופית על מינוי.
עוד קודם, דראפיץ' וברדה שלחו למשה חוגג את דרישות השכר שלהם לאימון משותף של הקבוצה. השניים הרוויחו יחד, אחרי הקיצוץ בשכר, 70 אלף שקלים בחודש, מהסכומים הגבוהים ביותר בכדורגל הישראלי. בבית"ר הוקצו 40 אלף שקלים בלבד לטובת מינוי צוות מקצועי, כשיש לקחת בחשבון את העובדה שנטל שכרו המלא של רוני לוי לעונה עדיין מונח על כתפי המועדון.
2 צפייה בגלריה
דראפיץ' וברדה
דראפיץ' וברדה
דראפיץ' וברדה
(צילום: אורן אהרוני)
השניים עדיין אמורים להסדיר פיצוי של מספר חודשים מול מנכ"ל מכבי נתניה, ניב גולדשטיין. אם יסכימו להתפשר, הם עשויים לחתום בבית"ר ירושלים בחוזה לעונה הנוכחית ולעונה נוספת.
מבחינת הסגל עשויים להיות עוד שינויים. בין היתר שלומי אזולאי, שנחשב למקורב מאוד לרוני לוי ומציג יכולת רעה במיוחד מתחילת העונה, עלול לעזוב, כשהפועל ת"א בוחנת את מועמדותו.
2 צפייה בגלריה
שלומי אזולאי
שלומי אזולאי
אזולאי. מתנדנד בעקבות פיטורי רוני לוי
(צילום: בית"ר ירושלים)
עוד שניים שצפויים לעזוב את בית"ר הם דן איינבינדר ואור זהבי, וייתכן כי גם חנן ממן ימצא את עצמו בחוץ. מטרה נוספת היא למכור את אנטואן קונט ולוי גרסיה. בכיוון השני, במועדון מעוניינים להחתים בין היתר קשר אחורי זר, ונשקלת האפשרות לצרף גם את חלוץ מ.ס אשדוד דין דוד.
פורסם לראשונה: 06:15, 01.09.20