אוראל דגני ישחק בעונה הבאה בבית"ר ירושלים. כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, קפטן הפועל תל אביב יחתום לשלוש שנים וירוויח 170 אלף דולר בעונה.
מי שהניע מבחינת בית"ר את העסקה היה המנהל המקצועי יוסי בניון, באישורו של הבעלים משה חוגג. דגני הבהיר מראש לראשי הפועל כי הוא לא מתכוון ליטול חלק במשחקי ההכנה במסגרת מחנה האימונים מאחר שההנהלה טרם שילמה את שכרו בחודש שעבר. בעקבות זאת הוא רק הגיע למתחם האימונים בוולפסון.
3 צפייה בגלריה
אוראל דגני מתוסכל
אוראל דגני מתוסכל
לא הסכים להשתתף במשחקי ההכנה של הפועל. דגני
(צילום: ראובן שוורץ)
3 צפייה בגלריה
גמר גביע הטוטו
גמר גביע הטוטו
יוסי בניון ומשה חוגג
(צילום: ראובן שוורץ)
בחוזהו של דגני קיים סעיף שחרור מוסדר תמורת 400 אלף דולר, אותו מימשה לכאורה בית"ר ירושלים כששלחה מסמך רשמי להפועל תל אביב לפני כשבועיים. בפועל, העסקה תהיה בעלות של כ-200 אלף דולר. אחת הבקשות של הפועל מבית"ר היא להעביר לשורותיה שחקן נוער, בשל דרישת הצוות המקצועי במחלקת הנוער בוולפסון, כך שהשווי שלו יגולם כחלק מהסכום הכולל.
מי שנראו מאוכזבים מאוד מהמהלך היו משה סיני וניר קלינגר, שלקחו את השארת דגני כפרויקט. גם אחרי שהמנהל המקצועי והמאמן שוחחו הוא החליט לעבור. גם האחים ניסנוב הגישו הצעה לשחקן שמחזיק בחוזה על סך 200 אלף דולר לעונה: שחרור בחינם לחו"ל במקרה שתגיע הצעה כזו, וחוזה לשנתיים בו ירוויח 150 אלף דולר בעונה הראשונה ו-170 אלף בשנייה.
3 צפייה בגלריה
קלינגר מאוכזב
קלינגר מאוכזב
קלינגר התאכזב מההחלטה של דגני
(צילום: עוז מועלם)
עכשיו האדומים מחפשים מחליף לקפטן שלהם וסימנו שלושה מועמדים עיקריים: אור זהבי מבית"ר, עומרי בן הרוש, שכבר היה על סף חתימה בשבוע שעבר וטל כחילה, שנחתך מאטרומיטוס וצפוי לחזור לישראל.