קפטן הפועל תל אביב אוראל דגני על סף סיכום בבית"ר ירושלים לשלוש השנים הקרובות, בין המועדונים כבר יש הסכם על העברתו. בין הצדדים נותר עוד פרט קטן על מנת לתפור את העסקה וכעת ישנן שיחות אחרונות.
דגני סירב לקבל את הצעת האדומים למשך שנתיים (150 אלף דולר בראשונה, 170 אלף בשנייה), כאשר המאמן ניר קלינגר והמנהל המקצועי משה סיני ניסו עד לרגע האחרון לשכנע אותו להישאר בקבוצה ומתנגדים למהלך.
2 צפייה בגלריה
דגני
דגני
אוראל דגני
(צילום: אלכס קולומויסקי)
כזכור המגעים החלו באמצע החודש הקודם וגרמו לסערה גדולה. בית"ר הודיעה כי היא מממשת את סעיף היציאה של דגני על סך 400 אלף דולר. סוכנו של השחקן אדם קידן טען כי הוא ודגני הופתעו מהמהלך וכי לא הושג שום סיכום.
לאחר מכן עלתה האופציה של טרייד תמורת דגני, כאשר חנן ממן, אור זהבי, שי קונסטנטין ושלום אדרי היו בין המועמדים לעשות את הדרך ההפוכה. במקביל דגני, ששהה באותו זמן בחופשה באילת, זעם על הפרסום ויצא להתקפה נגד המועדון שלו: "בית"ר והפועל מדברות ביניהן וחושבות שאסכים לכך? אני בכלל רוצה לשחק בחו"ל בעונה הבאה".
יש לציין שמבחינת השכר ההצעה הנוכחית של בית"ר כמעט זהה לזו של האדומים, כאשר בבית וגן צפוי להרוויח 170 אלף דולר לעונה לשלוש שנים. השחקן גם סירב להופיע במשחק האימון של הפועל ת"א היום, בטענה כי חייבים לו שתי משכורות.

ביטון חתם: "הגיע הזמן לעבוד קשה"

אורן ביטון בן ה-26 חתם היום בבית"ר ירושלים לשתי עונות, לאחר שאת שלוש העונות האחרונות העביר במדי הפועל באר שבע. המנהל המקצועי יוסי בניון, אמר לאחר החתימה: "אנחנו שמחים מאוד שאורן הצטרף אלינו ואני מאחל לו בהצלחה. אני בטוח שהוא יעזור לנו ויתרום לנו בהשגת המטרות שלנו העונה".
השחקן הוסיף: "הגעתי למועדון פאר בכדורגל הישראלי ואני שמח להיות חלק ממנו. אני רוצה להודות להנהלת המועדון ולצוות המקצועי ומקווה שבקרוב גם נוכל לשחק מול הקהל המדהים הזה ביציעים. עכשיו הגיע הזמן לעבוד קשה ולהוכיח את עצמי על המגרש".
2 צפייה בגלריה
ההודעה הרשמית, ביטון בצהוב שחור
ההודעה הרשמית, ביטון בצהוב שחור
ההודעה הרשמית, ביטון בצהוב שחור
(צילום: בית"ר ירושלים)
ביטון יחליף ככל הנראה את מקס גרצ'קין, שהיה המגן השמאלי הבכיר בבית"ר ונמצא בדרך לזוריה האוקראינית. לוי גרסיה צפוי להימכר בקרוב, במקביל אנטואן קונט ופרדי פלומן צפויים לנחות בארץ אחרי שלא פתחו את האימונים עם הקבוצה ובכל מקרה לא צפויים להישאר.
פורסם לראשונה: 13:31, 03.08.20