העונה המאכזבת של בית"ר ירושלים תסתיים הערב (שלישי, 21:00) אחרי המשחק נגד מכבי חיפה, ובעקבותיה לבעלים משה חוגג כבר יש תובנות לקראת זו הבאה. המרכזית שבהן היא שהפעם הוא יהיה דומיננטי בקבלת ההחלטות המקצועיות.
אחרי שהותיר למנהל המקצועי יוסי בניון להיות זה שיקבל את ההחלטות באופן בלעדי, למרות שעם חלקן הוא לא היה שלם, כמו למשל מינויו של רוני לוי למאמן, הפעם הוא כבר יהיה דומיננטי הרבה יותר וזה יבוא לידי ביטוי בבחירת המאמן הבא, שכבר סומן.
1 צפייה בגלריה
בניון, חוגג ואוחנה ביציע
בניון, חוגג ואוחנה ביציע
חוגג ובניון. איך בניון יגיב על ההתערבות המקצועית?
(צילום: ראובן שוורץ)
לוי לא ימשיך מבחינת חוגג, למרות שבניון היה מעוניין כי הוא יישאר, ונראה כי הקרב יהיה על הפיצויים מאחר שהמאמן מחזיק בחוזה לעונה הבאה. ככל הידוע, בית"ר, שתחזור תוך עשרה ימים לאימונים, כבר סגרה מול מאמן שהאופציות הן סלובודן דראפיץ ושי ברדה.
"מבחינת חוגג, שאם יוצמדו לו מילים כמו אכזבה או כישלון אחרי השקעות ענק שלו במועדון, אז לפחות שיידע שהוא עשה את המהלכים, שהוא שלם איתם אחרי שבעונה שעברה הוא השאיר רק לבניון את הבמה", אמרו גורמים בבית"ר.
לבניון חוזה לעונה נוספת, והוא יצטרך להתמודד במידה שיחליט להישאר עם כך שהפעם לא תהיה לו בהכרח השפעה מלאה, וגם, מן הסתם, הוא לא יקבל את תקציב המינימום המופיע בחוזהו שעומד על 23 מיליון שקל שכר שחקנים.
מלבד דן איינבינדר וחנן ממן שלא נמצאים בתוכניות המקצועיות, ויישארו במקרה הטוב רק במידה שיקצצו משמעותית בשכרם, יחד עם העזיבה של טל בן חיים, שתי המטרות המקצועיות העיקריות בבית"ר הן החלפת כל מערך ההגנה, כשמאור קנדיל על הפרק, החתמת קשר אחורי וגם כפי שפורסם אתמול לראשונה ב-ynet, כבר נעשתה פנייה לנציגי ירדן שועה.