הוא היה מועמד להפועל באר שבע במהלך הקיץ, אבל מלך שערי מכבי חיפה בעונה האחרונה, ניקיטה רוקאביצה, נמצא על סף סיכום בנפטצ'י באקו.
כן, מדובר ביריבת הירוקים בשלב הפלייאוף של הליגה האזורית – אך גם אם יחתום רשמית, החלוץ לא יוכל לשחק מול האקסית ביום חמישי הקרוב באצטדיון סמי עופר, שכן לא ניתן לרשום שחקן חדש בסגל תוך כדי שלב הפלייאוף. המפגש הראשון בין השתיים באזרבייג'ן בשבוע שעבר הסתיים כזכור ב-3:3 דרמטי.
4 צפייה בגלריה
ניקיטה רוקאביצה
ניקיטה רוקאביצה
בדרך לאזרבייג'ן. רוקאביצה
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
רוקאביצה בועט
רוקאביצה בועט
לא יפגוש את האקסית. רוקאביצה
(צילום: ראובן שוורץ)
רוקאביצה הגיע לישראל בספטמבר 2015, כשחתם בבית"ר ירושלים. בעבר שיחק בין השאר בהרטה ברלין, במיינץ ובפרנקפורט בגרמניה. לאחר עונה מוצלחת בבית"ר הוא עבר למכבי חיפה, שם לאורך חמש עונות כבש 74 שערים ב-175 הופעות בכל המסגרות. במהלך הקריירה רשם החלוץ יליד אוקראינה גם 20 הופעות במדי נבחרת אוסטרליה. כששיחק בארץ, רוקאביצה (34) קיבל מעמד של תושב ארעי בישראל, בעקבות נישואיו לישראלית.

חיפה חוגגת עלייה לגמר גביע הטוטו: "גם בהרכב השני אנחנו חזקים"

מכבי חיפה העפילה אתמול (ראשון) לגמר גביע הטוטו, לאחר ניצחון 0:2 על הפועל ת"א, וברק בכר (שעלה בהרכב משני) יצא מרוצה.
כן, מרוצה בעיקר מהשליטה האבסולוטית של קבוצתו, שלולא משחק ענק של ארנסט שטקוס בין הקורות של הפועל ת"א, המשחק היה מוכרע עוד במחצית הראשונה. בסופו של דבר, מוחמד אבו פאני (88) ודין דוד (90) כבשו בדקות הסיום.
4 צפייה בגלריה
שחקני חיפה חוגגים את הניצחון בדקות הסיום
שחקני חיפה חוגגים את הניצחון בדקות הסיום
שחקני חיפה חוגגים את הניצחון בדקות הסיום
(צילום: גיל נחושתן)
4 צפייה בגלריה
אבו פאני ושרי חוגגים
אבו פאני ושרי חוגגים
השער שלו פתח את הסכר. אבו פאני לצד שרי
(צילום: גיל נחושתן)
יובל אשכנזי, מאור לוי, רמי גרשון, ומחמוד ג'אבר עלו אתמול בהרכב, אך במחצית השנייה בכר העלה את כל הכוכבים: עומר אצילי, צ'ארון שרי ודין דוד, שעשו את ההבדל. "יש לנו קבוצה מאוד חזקה וספסל שבכל מועדון היו חולמים עליו", אמרו בחיפה. "הוכחנו שגם בהרכב השני שלנו אנחנו חזקים מאוד. העונה הסגל העמוק שלנו יעשה את ההבדל".
ההכנות למשחק הגומלין מול נפטצ'י באקו יחלו החל מהבוקר, כאשר הירוקים מקווים להשלים את העבודה ולעבור לשלב הבתים של הקונפרס ליג, אחרי ה-3:3 באזרבייג'ן בשבוע שעבר. אצילי, שרי, בוגדן פלאניץ' ודוד צפויים לחזור להרכב. גם דולב חזיזה, שנעדר מהמשחק אתמול עקב הרחקה, נמצא בתמונת ה-11.
פורסם לראשונה: 07:38, 23.08.21