הקיצוני של הפועל ת"א אושר דוידה יצא הבוקר (ראשון) לחו"ל, על מנת לנהל מו"מ עם מועדון. עד כאן הכול נשמע בסדר, אלא שמסתבר שאף אחד מאנשי הצוות המקצועי של האדומים לא ידע על הטיסה של דוידה. גם המנהל המקצועי עומר בוקסנבוים, המאמן קובי רפואה ואפילו המנכ"לית לא היו מודעים לכך. מבחינתם, השחקן אמור היה להגיע לאימון הבוקר ולא הגיע, ומאז פשוט לא זמין. ההערכה היא שמדובר במועדון מבלגיה, אבל זה לא בטוח. ביום חמישי, דוידה עדכן את הפועל ת"א על רגישות בשריר הירך האחורי, אבל נכלל בסגל למשחק מול הפועל חיפה ורק בשישי בשעות הלילה המאוחרות הוא ביקש להיגרע מהסגל.
הסוכן של דוידה ביקש מבעלי הפועל ת"א אישור לצאת לבלגיה כדי לנהל מגעים עם מספר קבוצות (בין היתר סטנדרד ליאז', גנט ואנטוורפן) וקיבל אישור כזה. לקיצוני בן ה-21 אין סעיף יציאה בחוזה וההערכה היא כי הוא יימכר. רק ממחיש את הניתוק בין הבעלות למנהל המקצועי, המאמן והמנכ"לית, שלא ידעו שום דבר בנושא.
1 צפייה בגלריה
אושר דוידה
אושר דוידה
בדרך לחתימה בבלגיה. דוידה
(צילום: עוז מועלם)
דוידה בן ה-21 עשוי להיות השחקן השישי שהפועל ת"א מוכרת הקיץ, אחרי שדורון ליידנר נמכר לאולימפיאקוס, שי אליאס להפועל באר-שבע, מרקו ינקוביץ' לקרבאח, רז שלמה למכבי נתניה ושי אייזן למ.ס אשדוד.
דוידה עלה לבוגרים של הפועל ת"א בתחילת עונת 2019/20 אחרי ששיחק בנוער במ.ס אשדוד וגם במכבי ת"א. הוא רשם 73 הופעות במדים האדומים וכבש 11 שערים. בנוסף, דוידה הוא חלק מהנבחרת הצעירה ורשם שם שתי הופעות וגם כבש שני שערים.