עסקת העברתו של ירדן שועה לבית"ר ירושלים מתקרבת. אחרי שהחלוץ סיכם את תנאיו במועדון תמורת 120 אלף אירו לעונה, הוא גם החליט לוותר על החזקה של עשרה אחוז מכרטיסו לקראת מכירה עתידית.
בית"ר החליטה להעלות הילוך והציעה עבור 70 אחוז מכרטיסו של שועה (60 אחוז של מכבי חיפה ועשרה אחוז עליהם שועה ויתר) 850 אלף אירו, 550 אלף אירו פחות ממה שרכשה אותו מכבי חיפה לפני פחות משנתיים.
2 צפייה בגלריה
ירדן שועה
ירדן שועה
בקרוב בצהוב-שחור? ירדן שועה
(צילום: יאיר שגיא)
אולם יש עוד מספר מכשולים: הירוקים צריכים לשלם לבני יהודה 200 אלף אירו נוספים לאחר שהוא פתח עונה נוספת בכרמל, וגם הסכום שבני יהודה אמורה לקבל עבורו על 30 האחוזים בהם היא עדיין מחזיקה.
בחיפה טוענים כי בני יהודה אמורה לקבל דמי מעבר על שלושים האחוז שבידיה רק במקרה של מעבר לחו"ל, אולם הכתומים טוענים כי הם תקפים גם במקרה של מכירה בארץ.
2 צפייה בגלריה
ברק אברמוב
ברק אברמוב
עדיין לא ברור כמה כסף בני יהודה תקבל. ברק אברמוב
(צילום: ראובן שוורץ)
בקרוב צפויה פגישה בין שועה ונציגיו לבני יהודה על מנת לקבוע את המחיר, כשהם התבקשו בין היתר לוותר על דמי מעבר בעניינו, ולכן ייתכן כי בני יהודה תסתפק רק בתשלום של 200 אלף האירו שמגיעים לה עבורו.
בבית"ר שיחררו לאחרונה חמישה שחקנים כדי לפנות תקציב להבאתו של שועה, כולל שלומי אזולאי, שהגיע אתמול להסכם על פרידה. "העסקה עדיין לא נסגרה", אמרו כל הגורמים המעורבים. "היא תיסגר, יש רצון של כולם".