לאחר כחצי שנה ללא קבוצה, רן בן שמעון חוזר לעמוד על הקווים. המאמן, שעזב הקיץ את מ.ס אשדוד בתום שלוש שנים, סיכם בא.א.ק לרנקה הקפריסאית, אליה ישוב לקדנציה נוספת לאחר שאימן אותה לפני עשור, בעונת 2012/13. בנוסף, בן שמעון אימן את נבחרת קפריסין בשנים 2017-2020.
לפני כשלושה שבועות דובר על אפשרות כי בן שמעון ימונה למאמן הפועל ת"א, זאת לאחר עזיבתו המפתיעה של מייקל ולקאניס לאיאקס, אך בסופו של דבר האדומים בחרו להמשיך עם מאמן זר וקידמו את העוזר בורחה למה.
1 צפייה בגלריה
מאמן מ.ס אשדוד רן בן שמעון
מאמן מ.ס אשדוד רן בן שמעון
חוזר לאי השכן. רן בן שמעון
(צילום: עוז מועלם)
לאחר עשרה מחזורים בליגה הקפריסאית, א.א.ק לרנקה נמצאת במקום השמיני בטבלה, עם שלושה ניצחונות, ארבע תוצאות תיקו ושלושה הפסדים. בקדנציה הקודמת שלו בקבוצה, הוביל בן שמעון את לרנקה למקום הרביעי.
רן בן שמעון החל את קריירת האימון שלו בשנת 2003, כעוזר מאמן במכבי ת"א. ב-2005/6 הוא קיבל הזדמנות ראשונה כמאמן ראשי, בהפועל חיפה ולאחר מכן אימן שתי עונות מוצלחות בעירוני קריית שמונה. ב-2008 מונה למאמן מכבי ת"א, אך פוטר במהלך העונה ושב לקריית שמונה - עמה זכה באליפות היסטורית. הוא אימן בנוסף בהפועל ת"א, מכבי פתח תקווה, בית"ר ירושלים ועוד שתי קדנציות במ.ס אשדוד (2017, לפני שעבר לאמן את נבחרת קפריסין, ו-2020-2023).