יובל אשכנזי בדרך להפועל ת"א. אחרי החתימה של אושר דוידה בסטנדרד ליאז', בהפועל ת"א רוצים להתחזק בשני שחקנים: קשר אחורי ושחקן כנף. אשכנזי עשוי למלא את העמדה הראשונה כמובן ולהצטרף כיוון שהוא לא בתכניות המקצועיות של מכבי נתניה. אשכנזי הוצע גם לבית"ר ירושלים, אבל מעדיף את הפועל ת"א. בקבוצה בחנו את האפשרות לצרף גם את אליאל פרץ, שכרגע דורש שכר גבוה מאוד.
אשכנזי בן ה-30 שיחק בתחילת הקריירה בליגות הנמוכות עד שקיבל הזדמנות בבני יהודה ב-2017. הוא לקח את ההזדמנות בשתי ידיים והצליח להתאקלם נהדר בליגת העל עד כדי כך שנרכש על ידי מכבי חיפה ב-2019 לאחר הזכייה בגביע עם הזהובים. העונה הראשונה שלו במכבי חיפה הייתה טובה מאוד, אבל בעונה השנייה (בה מכבי חיפה זכתה באליפות) הוא סבל מפציעות ולא הצליח לחזור לעצמו מאז.
1 צפייה בגלריה
יובל אשכנזי
יובל אשכנזי
יובל אשכנזי
(צילום: עוז מועלם)
בהפועל ת"א פסלו את האפשרות לצרף את ניב זריהן או עמית זנטי. כרגע ייתכן שאחד הזרים ישוחרר מהקבוצה ובמקומו יגיע זר אחר בעמדה ההתקפית.
בתוך כך, סטנדרד ליאז' הודיעה על רכישתו והחתמתו של אושר דוידה, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet ספורט. הפועל ת"א תקבל תמורתו 1.5 מיליון אירו ודוידה עצמו חתם לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת תמורת 150 אלף אירו לעונה, לא כולל בונוסים.