בעלי מכבי תל אביב מיץ' גולדהאר שוקל לבצע שינוי בעמדת המאמן. כך העריכו גורמים במועדון בעקבות פתיחת העונה הגרועה של פטריק ואן לוון בליגת העל. לראשונה מזה 13 שנה, הצהובים פתחו את העונה עם שלושה הפסדים בששת משחקי הפתיחה - אתמול (שבת) זה נגמר ב-4:2 למכבי נתניה בחוץ.
לפני פגרת הנבחרות, נחשפו ב-ynet השיחות הסגורות שניהל הבעלים הקנדי עם מקורביו והיוו מסר למאמן ההולנדי. "נתתי לו צ'ק פתוח בקיץ, הוא קיבל הכל", אמר אז גולדהאר המאוכזב שדרש שיפור משמעותי ביכולת של הקבוצה.
3 צפייה בגלריה
פטריק ואן לוון, מיץ' גולדהאר
פטריק ואן לוון, מיץ' גולדהאר
לחץ גדול אצל מכבי ת"א. פטריק ואן לוון, מיץ' גולדהאר
(צילום: עוז מועלם)
ההפסד הצורב לנתניה אתמול, משחק שיכול היה להיגמר בתוצאה גבוהה יותר לחובת מכבי ת"א, רק חידד את ההבנה כי פתיחת העונה הגרועה הזו, אפילו יותר מזו של יורגוס דוניס שפתח גם הוא עם שבע נקודות אבל לפחות בלי יחס שערים שלילי, מצריכה שינוי.
עדיין לא ברור אם השינוי על הקווים ייערך באופן מיידי, כשהערכה היא כי ואן לוון יעמוד על הקווים במשחק בחמישי נגד ה.י.ק. הלסינקי בליגה האיזורית, ובכל מקרה ייתכן כי ישוב לעמדת המנהל הביצועי במחלקת הנוער. גולדהאר כבר הבהיר בימים האחרונים כי מבחינתו רק זר יאמן את הקבוצה, ולכן לא מן הנמנע כי בשל מעמדו הרעוע של ההולנדי כבר החלו מאחורי הקלעים בחיפוש אחרי אלטרנטיבה.
3 צפייה בגלריה
מכבי נתניה חוגגת מהפך
מכבי נתניה חוגגת מהפך
מכבי נתניה חוגגת מהפך, שחקני מכבי ת"א מאוכזבים
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
אנדרה ז'ראלדש מאוכזב
אנדרה ז'ראלדש מאוכזב
אנדרה ז'ראלדש מאוכזב
(צילום: עוז מועלם)
"ואן לוון היה ונשאר מנהל מקצועי של מחלקת נוער", אמר אחד מהשחקנים הבכירים במכבי. "הוא לא היה מאמן ולא מאמן גם עכשיו, ראינו מה הוא עשה איתנו בפלייאוף העליון בעונה שעברה ואיך אנחנו נראים מתחילת העונה, אין שום גרף התקדמות, בקושי ניצחנו את הפועל ירושלים. אם רוצים להציל את העונה כמו בשנה שעברה, זה רק להחליף הבוקר את המאמן. הוא מקובע, השחצנות פתאום איבדה ביטחון, אנחנו בבעיה קשה".
גם אוהדי מכבי ת"א, שהגיעו אמש לאצטדיון בנתניה, שרקו בוז וצעקו לעברו של המאמן "תתפטר, תתפטר", כשביקורת הופנתה גם כלפי המנהל המקצועי, ברק יצחקי.