נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, מתכוון להיות מעורב יותר בבחירת המאמן לקראת העונה הבאה. ייתכן כי כבר ביום שלישי הקרוב, אחרי המשחק מול מכבי ת"א, תהיה פנייה רשמית לברק בכר כדי להחזיר אותו לקבוצה.
בחיפה החליטו כי בכר - שלא ידריך את נבחרת ישראל - הוא המועמד המוביל לקראת העונה הבאה, אולם הוא מעדיף כרגע לאמן בחו"ל ונציגיו מנסים למצוא לו קבוצה. במכבי חיפה העבירו לו מסרים כי הם מעוניינים בו, אבל רק אחרי המשחק מול מכבי ת"א ביום שני הוא יקבל, אם וכאשר, פנייה רשמית.
2 צפייה בגלריה
ברק בכר ויענקל'ה שחר
ברק בכר ויענקל'ה שחר
ברק בכר ויעקב שחר
(צילום: עוז מועלם)
למרות שבמכבי חיפה מנסים לייצר שקט לקראת המפגש בבלומפילד, יש עיסוק בלתי פוסק בזהות המאמן לקראת העונה הבאה. הירוקים מתכוונים להציע לבכר חוזה לשנתיים בשכר של 350-400 אלף אירו לעונה. אך במידה שמסאי דגו יצליח לנצח את מכבי ת"א ולצמק עד סוף העונה את הפער מהצהובים, הוא עדיין יהיה בתמונה. מאמן זר הוא אופציה לא ריאלית כרגע.
בסביבתו של דגו אמרו: "אסור לשכוח מה קרה בחיפה העונה, עזיבות סיטונאיות של שחקני מפתח בקיץ, פציעות של שחקנים משמעותיים כמו דולב חזיזה. והכי חשוב, העזיבה של צ'ארון שרי בתחילת העונה. שרי הוא כל מכבי חיפה מקצועית ומנהיגותית בחדר ההלבשה, הפער בלעדיו הוא עצום".
2 צפייה בגלריה
דגו חוגג
דגו חוגג
דגו. יישאר בכל זאת?
(צילום: עוז מועלם)
דגו מודע לרחש סביבו מעמדו, אבל מנסה לנהל את ההכנות לקראת המשחק ביום שני. היום הוא יידע אם פרנצדי פיירו כשיר, כשדין דוד סוחב פציעה ולא יכול לפתוח בהרכב. לוקומוטיב מוסקבה הרוסית מעוניינת בפיירו לקראת העונה הבאה, ואם היא תציע 3-4 מיליון אירו - אז מכבי חיפה לא תתנגד.
בקבוצה מצפים מענאן חלאילי, שסיכם ל-3 שנים באוניון סן ז'ילואז הבלגית והכניס לקופת המועדון 6.5 מיליון אירו, שחזור לעצמו בחודש וחצי שנותרו עד לסיום העונה. זאת לאחר שהציג במשחקים האחרונים יכולת חלשה.