מיד אחרי פציעתו של עומר אצילי בראשון האחרון בסמי עופר בהפסד הדרמטי של מכבי חיפה להפועל באר שבע (2:1), בנבחרת ישראל החליטו לגייס את קשר פיזה, יונתן כהן, אולם הוא בכלל שהה בחופשה פרטית בפריז.
בנבחרת ניסו לאתר את הקשר וחששו כי הוא לא יצליח להגיע בזמן להכנה של הנבחרת בגלזגו. רק אחרי שהצליחו למצוא אותו וקיבלו ממנו את האור הירוק כי הוא עוזב את החופשה לטובת הגעה לסקוטלנד, הוא הצטרף אתמול (רביעי) למחנה הנבחרת וערך אימון.
3 צפייה בגלריה
יונתן כהן
יונתן כהן
זומן או לא זומן? יונתן כהן
(צילום: האתר הרשמי של פיזה)

בהתאחדות אפילו לא הוציאו הודעה רשמית על צירופו של כהן, כך שלראשונה למדים הלאומיים זומן שחקן לסגל הלאומי ללא הודעה רשמית.
הנבחרת המשיכה את ההכנות בדמברטון, כשרק בשישי היא תקיים את האימון המסכם שלה באצטדיון שיארח את ההתמודדות, האמפדן פארק. המאמן וילי רוטנשטיינר עדיין מתלבט לגבי המשבצת הפתוחה האחרונה שלו, הבלם השלישי לצד ניר ביטון ועופרי ארד, כשהוא תרגל בעיקר כדי להטעות מרגלים סקוטים שהגיעו לאימונים את ג'ואל אבו-חנא או איאד אבו-עביד, אבל לא פוסל שבכל זאת דור פרץ יעלה כבלם, ובמקרה כזה דן גלזר יהיה הקשר האחורי.
3 צפייה בגלריה
שון וייסמן
שון וייסמן
אצטדיון מלא? אחד הדברים הטובים שיכולים לקרות לנו". שון וייסמן
(צילום: באדיבות ההתאחדות לכדורגל)
"כולם מבינים שזה יכול להיות משחק היסטורי לנבחרת, נבוא וניתן את הכל", הבטיח שון וייסמן, ששב לאימונים חלקיים אחרי שסבל מקלקול קיבה. "הצוות מכין אותנו הכי טוב שאפשר, אני שמח להיות חלק מהנבחרת הזו ומחכים לשבת. זה לא המשחק הראשון שלנו מול סקוטלנד בזמן האחרון, אנחנו מכירים אותם בעל פה, אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות. אני מאמין שנבוא ונעשה את העבודה".
בשיחות בין שחקני הנבחרת הם אמרו כי ינסו למנף לטובתם את התכולה המלאה של האמפדן פארק וטענו כי לא מדובר באצטדיון מאיים או כזה עם אווירה בעייתית.
"יש כאלה שחושבים שזה חסרון, אבל לדעתי זה אחד הדברים הטובים שהיו יכולים לקרות לנו", סיפר וייסמן. "אני שמח לשחק מול אצטדיון מלא, מקווה שזה ייתן לנו יותר דרייב ואולי גם לשמוח יותר אחרי המשחק. לא צריך לחשוב רחוק, מתרכזים במשחק הזה, המטרה היא לנצח בו ואחרי זה נתחיל עם המחשבות".
3 צפייה בגלריה
דן גלזר
דן גלזר
"עוד לא ניצחנו בסקוטלנד, הגיע הזמן לשנות את זה". דן גלזר
(צילום: ראובן שוורץ)
גלזר, שכאמור עשוי לעלות ב-11, סיפר: "אנחנו סגל מגובש שרץ כבר כמה שנים, טוב לנו להגיע בפוזיציה של אנדרדוג צנועים. בכל פעם שהתמודדנו מול הסקוטים היה שוויון כוחות, משחקים שקולים לגמרי, אבל עוד לא ניצחנו בסקוטלנד והגיע הזמן לשנות את זה. זה יהיה אחד המשחקים החשובים של הנבחרת בשנים האחרונות, יודעים שכל המדינה מאחורינו".