אכזבה מסוימת במכבי חיפה לאחר ה-0:0 אמש (רביעי) במשחק הראשון מתוך שניים נגד יאנג בויז במסגרת שלב הפלייאוף של ליגת האלופות. הירוקים קיוו ליסוע לגומלין עם ניצחון, אך לא הצליחו לתרגם את יתרונם על כר הדשא לשערים מול הדאבליסטית השווייצרית.
"זה משחק בית שלנו אז ברור שרצינו וכיוונו לנצח אבל לא הכל הולך חלק בכדורגל", אמר שחקן בקבוצה. "יאנג בויז קבוצה מאוד נוקשית וחזקה וברמה אירופאית גבוהה, אבל אנחנו נעשה הכל לנצח בחוץ ולעלות לשלב הבתים. זה אפשרי וכולם מאמינים".
1 צפייה בגלריה
שרי
שרי
הירוקים יצטרכו לנצח בשווייץ. שרי
(צילום: עוז מועלם)
מי שקטף את מירב התשבוחות הוא עלי מוחמד שניקה כל כדור במרכז המגרש, ולא נתן לשווייצרים לפתח התקפות. גם עבדולאי סק היה נהדר וזכה למחמאות. לירוקים היו גם טענות קשות לצוות השיפוט על עבירות רבות שלא נשרקו לזכותם, בעיקר מצד פרנצדי פיירו. לצד המחמאות למוחמד וסק, נרשמה אכזבה מהיכולת שגילה דיא סבע, שהיה במשחק חלש ולא בא לידי ביטוי.
בקבוצה של מסאי דגו מאמינים בהחלט שהם יכולים לעשות את זה אך יודעים כי לשיטת המשחק והצורה בה יגיעו לגומלין יכריעו את גורל המפגש הכפול. מאמן הירוקים, שהשתהה לא מעט עם החילופים אתמול, צפוי לעלות בהרכב די דומה אך הצהוב שספג פייר קורנו, שימנע ממנו לשחק בשווייץ, מהווה מכה קשה מאוד עבוד הירוקים.
במועדון יבחנו הבוקר כמה כרטיסים יוקצו לאוהדי הקבוצה, והרכבת האווירית תחל לצאת מישראל לשוויץ החל מיום ראשון ועד היום בו ייערך המשחק (שלישי), בתקווה לחזרה ארצה ברביעי עם הכרטיס לשלב הבתים באלופות, שנה שנייה ברציפות.