תאי עבד היה אחד מהשחקנים המצטיינים בנבחרת הנוער וסייע לה להגיע עד גמר היורו. אחרי ההפסד לאנגליה, אביו קובי עבד הגיע כדי לדבר על ההישג הענק באולפן ynet.
"היה טורניר די טוב של הנבחרת, הם היו חדורי מטרה כולם, כולל תאי", מספר קובי, "הייתה בהם המון אמונה שהם הולכים לעשות את זה, הם הגיעו לגמר. הנבחרת לא נפלה מנבחרת אנגליה, אפילו בשלבים מסוימים של המשחק הייתה עדיפה. אבל בסדר, בואו לא נשכח שהחבר'ה האלה עשו היסטוריה. הרבה אנשים מאוכזבים שהם לא חזרו עם הגביע, אבל זה הישג גדול".
1 צפייה בגלריה
תאי עבד
תאי עבד
תאי עבד
(צילום: Seb Daly - UEFA via Sportsfile)
זה היה מאוד קרוב לניצחון "נכון, זה היה מאוד מאוד קרוב. כן, יש קצת תחושת תיסכול לראות את החבר'ה האלה בוכים בסוף המשחק. זה עושה משהו בלב. אבל כולנו גאים מאוד בבחורים האלה והם עשו טורניר מדהים, הצוות המקצועי הכין אותם בצורה פנטסטית והביא אותם לקצה היכולת שלהם ועל זה מגיע להם כל הכבוד".
אתה שולח את הילד לחוג כדורגל, ויום אחד הבן שלך בנבחרת שהופכת לסגנית אלופת אירופה. תיארת את זה לעצמך? "אני מכיר את הכדורגל הישראלי, כל החברים שלי עוסקים בתחום הזה. אני חושב שכן, זה להתעורר בוקר אחד ולהבין שהילד שלך מייצג את המדינה. התרגשות מטורפת, במיוחד הטורניר הזה, שהנבחרת עשתה הישג מדהים והייתה היענות בכל המדינה, הרגשנו שכל המדינה מאחורי הנבחרת הזו. אנחנו באופן אישי עם הילד שלנו חיים סוג של חלום בשנה האחרונה כי הוא משחק בחו"ל, אז מבחינתנו הוא הגשים חלק מהחלומות שלו והוא בדרך להגשים עוד כמה חלומות. זו נבחרת שהביאה המון גאווה".
מה הצעד הבא של תאי? "תאי כבר בחו"ל. הוא כבר שנה משחק בחו"ל (בפ.ס.וו איינדהובן), עשה צעד אחד בחלק שלו להתקדם במקצוע שהוא בחר בו ואנחנו מקווים שמשם הוא יגיע לקבוצה יותר בכירה. כרגע המטרה שלו היא להתקדם בקבוצה שלו".