יו"ר ההתאחדות לכדורגל לשעבר, שינו זוארץ, החליט להתמודד פעם נוספת על התפקיד. והוא יעשה את זה מול היו"ר הנוכחי אורן חסון. הבחירות, אגב, יתקיימו בעוד חודשיים (27.12).
במכתב ששלח היום (חמישי) לראשי המועדונים וחברי הנהלת ההתאחדות, כתב זוארץ, בין השאר: "חברים, אתחיל מהסוף, מהשורה התחתונה: בבחירות הקרובות לתפקיד יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אציג את מועמדותי, הנתמכת ע"י 855 קולות המהווים למעלה מ-70% ממועדוני הכדורגל בישראל".
2 צפייה בגלריה
שינו זוארץ
שינו זוארץ
שינו זוארץ
(צילום: עוז מועלם)
"לפני כ-4 שנים נבחרתי על ידכם לתפקיד יו"ר ההתאחדות. עם כניסתי ללשכת היו"ר, הצבתי לנגד עיניי את טובת ענף הכדורגל. ראיתי בתפקיד זה שליחות ומשימה לאומית ראשונה במעלה ועשיתי זאת מתוך אמונה גדולה ומתוך הבנה שספורט וכדורגל הם חלק בלתי נפרד מהתרבות".
כזכור, בינואר 2019 - ואחרי שלושה חודשים בלבד בתפקיד - זוארץ התפטר מתפקיד יו"ר ההתאחדות. "לצערי, בקדנציה הקודמת שבה כיהנתי בתפקיד, המציאות הקיימת מנעה ממני להוציא לפועל את האני מאמין שלי ושל קבוצות רבות בכדורגל הישראלי, מה שהוביל להחלטה לוותר על תואר היו"ר", כתב זוארץ. "מה השתנה? מה אצליח לעשות שלא עשיתי? התשובה היא שהמון השתנה. גם אצלי וגם אצלכם, ראשי הקבוצות, וחברי ההנהלה הכואבים את מצב הענף בדיוק כמוני ומבינים שכך זה לא יכול להימשך".
2 צפייה בגלריה
שינו זוארץ
שינו זוארץ
יחזור לתפקיד? זוארץ
(צילום: ראובן שוורץ)
"בימים אלו אני שוקד על תכנית מקיפה שמטרתה לבצע שדרוג משמעותי ומעמיק לכל המערכות והמנגנונים התומכים ומשרתים את ענף הכדורגל בישראל, ובראשם - ההתאחדות לכדורגל בישראל. התכנית, תהווה מפתח והזדמנות לתיקון, תעשה סדר בין תפקידי ההנהלה לתפקידים המקצועיים שהם הבסיס להצלחת ענף הכדורגל, תקדם מחלקות נוער וילדים תוך דגש על מאמנים וחינוך למצוינות בספורט, תקצה משאבים לשם פיתוח כדורגל הנשים בישראל, וכל זאת במטרה שהענף ישגשג, מבחינה כלכלית, רמה מקצועית ודעת קהל. הכדורגל שלנו זקוק לשינוי. שינוי שאני מאמין שיש ביכולתי להוביל".