יונתן כהן נפרד ממכבי תל אביב בפוסט שפירסם ברשתות החברתיות. הוא עשה זאת לאחר שעסקת העברתו לקבוצה מהסרייה ב' האיטלקית הושלמה הערב (רביעי). שחקן ההתקפה בן ה-25 עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות וחתם על חוזה בקבוצה האיטלקית.
"אני לא ממש יודע מאיפה להתחיל", כתב כהן בפוסט שפרסם. אני ממש מתרגש ולא כל כך מעכל. הלב לא מצליח להכיל. הרגשות צפים והדמעות זולגות מעצמן. אני בדרך להגשים חלום, אבל יודע שאת החלום הראשון שלי הגשמתי ועוד איך".
3 צפייה בגלריה
יונתן כהן
יונתן כהן
יונתן כהן. "יוצא להגשים את החלום שלי"
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
יונתן כהן חותם על החוזה בפיזה
יונתן כהן חותם על החוזה בפיזה
יונתן כהן חותם על החוזה בפיזה
(צילום: האתר הרשמי של פיזה)
הקיצוני סיפר על הדרך שעבר בצהוב: "הייתי בסך הכל ילד בן 6 שהגיע לשחק בילדים של מכבי ומיד כשלבשתי את החולצה הצהובה-כחולה, הרגשתי שהגעתי למקום הנכון ולבית חם. אני עוד זוכר את עצמי כותב על מכתבים שהלוואי ואהיה שחקן מכבי תל אביב בבוגרים, כל מי שהכיר אותי ידע שזה הדבר שאני הכי רוצה. עבדתי כל כך קשה והגשמתי. עד עכשיו אני לא מאמין".
כהן המשיך: "חוויתי עם הקבוצה רגעים שגם בחלומות הכי גדולים שלי לא יכולתי לדמיין. שלוש העונות האחרונות היו הכי יפות ומרגשות בחיי, זכינו בכל התארים בארץ עם הקבוצה שאני כל כך אוהב, נגענו ביחד בשמיים כל כך הרבה פעמים.
אני יוצא להגשים את החלום שלי. כותב ולא מאמין שזה מתגשם. לנצח אוקיר תודה למועדון ולאנשים שמתפעלים אותו כמכונה הכי משומנת שאני מכיר, לשחקנים שהפכו לאחיי, למאמנים שמכל אחד ואחד מהם אלמד להמשך הדרך, על שהיו חלק מחדר הלבשה שמעולם לא נתקלתי, אני אוהב אתכם ולקהל הכי טוב בארץ שתמיד היה איתנו באש ובמים".
3 צפייה בגלריה
יונתן כהן חוגג
יונתן כהן חוגג
יונתן כהן. תחנה חדשה
(צילום: ראובן שוורץ)
כהן שיתף את מה שעבר עליו בתקופה האחרונה בה התעקש לצאת לאירופה למרות החשיבות המקצועית שלו לצהובים: "כל כך רציתי שהמעבר הזה יסתיים על הצד הטוב ביותר עבור כולם ואנצל את הבמה הזו להתנצל אם שגיתי במהלך הדרך. מכבי זה אצלי בלב, הבית השני שלי, אשאר אוהד גם מרחוק, וכשאחזור, זה יהיה רק לבית שלי. לעולם לא אשכח מה שקיבלתי".
הקבוצה מליגת המשנה באיטליה שילמה 2.25 מיליון אירו עבור הישראלי שחתם לארבע עונות. הוא השחקן השני של מכבי ת"א שעובר הקיץ לאיטליה אחרי שדור פרץ חתם בוונציה שעלתה לסרייה א'.
מנכ"לית מכבי תל אביב, שרון תמם, אמרה לאתר הרשמי לאחר השלמת עסקת המכירה: "יונתן גדל והתפתח במכבי תל אביב והפך לשחקן התקפה איכותי שהוכיח את היכולות שלו במועדון. אנו מאחלים לו בהצלחה בדרכו החדשה".