המנהל המקצועי לשעבר של נבחרת ישראל, יוסי בניון, התייחס הערב (חמישי) לראשונה לחשיפת ynet על השיחה הקשה שערך עם יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ במהלכה הטיח בו בין היתר: "בגדת בי, אתה צבוע", זאת לאחר שזוארץ החליט לא להאריך לו את החוזה בשנתיים נוספות.
האמת שחיכיתי מעט שהסערה תשקע ושהאכזבה מאי עלייה ליורו תרגע כדי לומר שהיה לי את הכבוד והזכות להיות שוב חלק מהדבר המדהים שנקרא נבחרת ישראל", כתב בניון, "נהניתי מכל רגע מהעבודה לצד צוות של אנשים טובים ומקצועיים כל אחד בתחומו ומול סגל שחקנים שתמיד רצו ונתנו מעצמם הכל כדי להצליח לעשות היסטוריה אבל לצער כולנו זה לא קרה הפעם".
2 צפייה בגלריה
יוסי בניון
יוסי בניון
יוסי בניון. הגיב לראשונה
(צילום: עוז מועלם)
"לפעמים דברים לא מסתדרים בגלל סיבות כאלה ואחרות או תוצאות לא טובות וזה טבעי בענף שלנו. אף פעם לא רדפתי אחרי שום תפקיד או נשארתי בשום מקום שלא רציתי או שהרגשתי לא רצוי. כן היה חשוב לי לשבת לשיחה עם היו"ר ולהבין מה הסיבות לפרידה מעבר לתוצאות האחרונות שהסתיימו באכזבה מצד כולנו. במספר מקרים במהלך ההתכנסות הקודמתו וגם מספר ימים לפני המשחק מול איסלנד סיכמנו על המשך הדרך לעוד שנתיים שמבחינתי הייתה אמירה ברורה שאכן האמינו בדרכנו למרות התוצאות (מי זוכר בכלל שהייתה מלחמה?)".
בניון המשיך: "היה חשוב לי להבין למה הם לא עומדים בסיכום כי אני אדם שמאמין שצריך לעמוד תמיד במילה של עצמך. מהיכרות הארוכה והטובה שלי עם שינו גם הוא אדם כזה וזה הדבר היחידי שהפריע לי. אחרי שיחה אישית ומקצועית עם שינו הבנתי כמה דברים וכל אחד המשיך לדרכו".
2 צפייה בגלריה
יוסי בניון
יוסי בניון
יוסי בניון. "תמיד נהגתי להגיד בשיחות אישיות מה אני מרגיש"
(צילום: עוז מועלם)
"תמיד נהגתי להגיד בשיחות האישיות את כל מה שאני מרגיש בטח בשיחה אישית עם המעסיק שלי, מצער מאוד לראות שחלקים מהשיחה יצאו ׳ממקורבים’ כאלה ואחרים וכמובן חלקים מסוימים בטח כאלה שיצאו מהקשרם ומטרתם היא לנסות ולפגוע בכולנו. לאורך כל הקריירה שלי עניינים אישיים תמיד נשארו אישיים ולא זלגו החוצה, טיפת מחשבה תגרום לכל בר דעת להבין למי נגרם נזק בהוצאתם. חבל מאוד, אבל גם זה יעבור כמו כל דבר בחיים. אני רוצה לסיים באיחולי הצלחה לנבחרת ישראל היא ללא ספק יותר גדולה וחשובה מכולנו. הלוואי והמשחקים יחזרו לישראל בקרוב ושהאוהדים יוכלו לתמוך ולדחוף מהיציעים ולהוביל את השחקנים המוכשרים שיש בנבחרת ואין לי ספק שעוד נגיע לטורניר גדול בעזרת השם".