ג'ורג'ה יובאנוביץ' עזב את מכבי ת"א והצטרף לפ.צ באזל השווייצרית בה חתם לארבע שנים. החלוץ שהגיע מהליגה הסרבית בתמורה לכשני מיליון אירו, יימכר ב-2.65 מיליון, כשקבוצתו הקודמת צ'וקאריצ'קי תזכה ל-15 אחוז מכך. במסגרת המגעים עם באזל, גם מכבי ת"א הגיעה לסיכום כי תקבל 15 אחוז ממכירה עתידית של הסרבי.
החלוץ הסרבי לא זכה לקרדיט מהמאמן רובי קין והבין על בשרו גם את מעמדו של ערן זהבי במכבי ת"א, מה עוד שכיוון מראש לעזיבה בקיץ. יובאנוביץ' קיווה להגיע לליגה בכירה יותר מזו השווייצרית, כשבין היתר ניסה להצטרף ללידס, שבסוף החליטה לוותר על העסקה. גם מכבי פינטזה על סכום העברה גדול יותר, אולם הצעת הבזק שהגיעה מבאזל הכריעה. החלוץ, אגב, לא שודרג משמעותית בשכרו ויקבל בשוויץ כ-400 אלף אירו לעונה.
1 צפייה בגלריה
יובאנוביץ'
יובאנוביץ'
חתם רשמית בבאזל. יובאנוביץ'
(צילום: עוז מועלם)
באתר הרשמי של מכבי ת"א כבר נפרדו מהחלוץ, ששיחק בקבוצה שנה וחצי וכבש בה 24 שערי ליגה. במקביל, באתר של באזל כבר הציגו אותו כשחקנה החדש של הקבוצה.
העזיבה של יובאנוביץ' מאפשרת למכבי ת"א להביא בשלב הזה זר נוסף. אחת ההתלבטויות קשורות בין היתר בעתידו של השוער דניאל פרץ. המטרה במכבי ת"א להשאירו לעונה נוספת בתמורה להארכת חוזהו שמסתיים בתום העונה הנוכחית. הישארות של פרץ תימנע הבאת שוער זר ותוביל לחיזוק החלק הקדמי. הנטייה כרגע במכבי ת"א להתחזק בקשר, כנף או עושה משחק.
השלב הבא של מכבי במסגרת החיזוק יהיה לממש את הסיכום עם איתמר שבירו מעירוני קריית שמונה, שפורסם לראשונה ב-ynet, ובו נקבע כי במידה ויובאנוביץ' יעזוב - הוא יצטרף. שבירו הקפיד לא להשתתף במשחקי ההכנה של הקבוצה מהלאומית על מנת לא להיפצע.