בית"ר ירושלים תמריא היום (שלישי) לסלוניקי לקראת המשחק מחרתיים בסיבוב המוקדמות הראשון של הקונפרנס-ליג מול פאוק, אך תעשה זאת ללא החלוץ פרד פריידיי. מבית"ר נמסר כי "עקב בעיות משפחתיות אשר מונעות ממנו כניסה ליוון ולמספר מדינות באירופה, פרד פריידיי לא יטוס עם הקבוצה. המועדון, ביחד עם עורך דינו של השחקן, ניסו לטפל בבעיה על מנת שיינתן האישור, אך בסופו של דבר הוא נדחה למרות המאמצים הרבים".
מי שכן יהיה על הטיסה הוא יון ניקולאסקו, שעשוי לעזוב בקרוב את המועדון. שתי ההצעות היחידות שהתקבלו עד כה לגבי ניקולאסקו הן מצידה של אלופת פולין, ראקוב, שהייתה מוכנה לשלם 750 אלף אירו בעדו וככל הידוע ירדה ממנו. ההצעה הנוספת הייתה מצידה של הירנביין ההולנדית (900 אלף אירו), אולם גם היא נפסלה על הסף מבחינת אברמוב. בבית"ר הבהירו כי למרות הפרסומים בתקשורת הבריטית על מגעים מול ווטפורד, לא התקבלה כל הצעה מצד המועדון האנגלי.
2 צפייה בגלריה
פרד פריידיי
פרד פריידיי
לא טס עם הקבוצה ליוון. פריידיי
(צילום: עוז מועלם)
בבית"ר לא יסתפקו בהצעה של לפחות 1.2-1.3 מיליון אירו בנוגע לחלוץ המולדובי, ולמרות הנחת העבודה בבית וגן כי בסופו של דבר תגיע הצעה רצינית, הם יהיו מוכנים לשדרג את שכרו ולהריך את חוזהו אם יצטרכו. מי שלא קיבל הצעה עד כה הוא ירדן שועה, שלמרות ניסיונות עד כה מצד סוכניו לעניין את מכבי ת"א, עשוי להישאר בסופו של דבר במועדון.
אברמוב עוקב אחרי אחד ה"אקזיטים" הגדולים שבית"ר עשויה ליהנות מהם בקרוב. לאנס הצרפתית שידרגה את הצעתה לאא"ק אתונה בנוגע לליוואי גרסיה, שבית"ר מחזיקה ב-20 אחוז מכרטיסו, כשההערכה היא שהוא יימכר ב-26 מיליון אירו.
2 צפייה בגלריה
בעלי בית"ר ירושלים ברק אברמוב
בעלי בית"ר ירושלים ברק אברמוב
יזכה לסכום גדול ממכירת גרסיה. אברמוב
(צילום: עוז מועלם)
בית"ר יצאה לפאוק יחד עם טרזייה תומא והוא עשוי לפתוח בהרכב, כשבכל מקרה בקבוצה יצרפו עוד שני זרים, בלם וקשר אחורי.
פורסם לראשונה: 06:00, 25.07.23