רגע לפני שהיא יוצאת למחנה האימונים בבולגריה מחר בבוקר(שלישי), בית"ר הודיעה על צירופו של הקשר גידי קאניוק לשורות המועדון, אחרי שהוא חתם לעונה אחת. קאניוק בן ה-30 שיחק בעונה החולפת בהפועל חיפה, פרט לישראל הוא שיחק גם באוזבקיסטן וגם בתאילנד.
"שמח ומאושר להגיע למועדון מכובד כל כך כמו בית"ר ירושלים", אמר קאניוק לאחר החתימה. "לשמחתי כבר אצטרף למחנה האימונים ואוכל לקחת חלק משמעותי בהכנות לעונה ולאתגרים שכבר נמצאם מעבר לפינה. תודה להנהלת המועדון ולצוות המקצועי על האמון, ועכשיו התור שלי להוכיח ולשמח את הקהל המדהים של בית"ר".
2 צפייה בגלריה
קאניוק
קאניוק
"שמח ומאושר להגיע למועדון מכובד כל כך כמו בית"ר ירושלים". קאניוק
(צילום: בית"ר ירושלים )
2 צפייה בגלריה
ניקולאסקו חוגג במדי מולדובה
ניקולאסקו חוגג במדי מולדובה
הצמד שלו במדי הנבחרת הקפיץ את מנייתו. ניקולאסקו
(צילום: REUTERS/Stringer)
בפולין דווח הערב כי האלופה ראקוב הגישה לבית"ר הצעה רשמית במטרה לרכוש בהקדם את יון ניקולאסקו, חלוץ מולדובה שהוביל את נבחרתו למהפך אדיר עם צמד ב-2:3 על פולין בחודש שעבר.
הבעיות של בית"ר בחלק הקדמי לא מסתכמות בעזיבתו הצפוייה של ניקולאסקו, שכבש 15 שערים בעונה שעברה בליגה, משום שדנילו אספרייה הודיע שהוא לא מתכוון להישאר במועדון וגם עתידו של ירדן שועה לוט בערפל.
מי שעשוי להגיע למחזיקת הגביע הוא הבלם אדי גוטליב, ששוחרר לאחרונה מהפועל ת"א. בני ריינה כבר הודיעה על החתמתו של גוטליב, אבל העסקה פוצצה והוא כרגע שחקן חופשי.