לאחר צירופו של איתי שכטר, הפועל פתח תקווה הודיעה על החתמה משמעותית נוספת. אבי ריקן (34), שעזב בסיום העונה החולפת את מכבי ת"א לאחר שמונה שנים, חתם בעולה החדשה על חוזה לעונה עם אופציה לעונה נוספת, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet.
"אני שמח ונרגש להגיע לקדנציה נוספת במועדון כמו הפועל פתח תקווה", אמר הקשר לאחר החתימה. "אני מגיע מלא רצון ותשוקה להוביל את הקבוצה בעונה החשובה והמתאגרת שמצפה לנו. מחכה כבר לפגוש את החברים לקבוצה, ואעשה את הכל כדי שכולנו ביחד נצעיד את הקבוצה קדימה". ריקן שיחק בקבוצה בעונת 2008/9.
2 צפייה בגלריה
אבי ריקן
אבי ריקן
"להוביל את הקבוצה בעונה החשובה והמתאגרת שמצפה לנו". ריקן
(צילום: הפועל פ"ת)
2 צפייה בגלריה
ריקן
ריקן
עזב את מכבי ת"א אחרי שמונה שנים. ריקן
(צילום: עוז מועלם)
ריקן מיעט לשחק העונה במכבי ת"א, והצדדים נפרדו הקיץ עם תום חוזהו. במהלך שנותיו במועדון נטל חלק ב-198 משחקי ליגה, במהלכם כבש 31 שערים. כעת, הוא בדרך לפתוח פרק חדש בקריירה, וצפוי להיות אחד השחקנים המרכזיים בקבוצה של עופר טסלפפה, ששבה העונה לליגת העל לאחר שמונה שנות היעדרות. זו כאמר הקדנציה שנייה שלו אצל המלאבסים, לאחר שבתחילת הקריירה שלו שיחק אצלם כמושאל מבית"ר ירושלים.
ריקן גדל בבית"ר ירושלים, עלה למחלקת הבוגרים שלה ב-2007, ושיחק בה שש עונות, במהלכן שיחק כמושאל במכבי הרצליה והפועל פתח תקווה כאמור. ב-2013 יצא לשחק באירופה, כשחתם בפ.צ ציריך השוויצרית, בה שיחק שנתיים.
ב-2015 שב ארצה, וחתם במכבי ת"א, בה שיחק שמונה שנים וזכה עמה בשתי אליפויות, פעם אחת בגביע המדינה, שלוש פעמים בגביע הטוטו ועוד פעמיים באלוף האלופים. בנוסף, הוא זכה עם בית"ר ירושלים בגביע הטוטו פעם אחת (2009/10) וגם זכה בגביע השוויצרי עם פ.צ ציריך בעונת 2013/14.