שיחת הטלפון הלילית שלשום של קשר טוטנהאם, מנור סולומון, למנהל המקצועי של נבחרת ישראל, יוסי בניון, עם ההודעה כי הוא קרע את המיניסקוס במהלך אימון קבוצתו - מה שיגרור היעדרות של מספר חודשים - הובילה לכך שהצוות המקצועי יתכנס לישיבה היום (חמישי) בבית הנבחרות בשפיים.
סולומון, שנפצע במהלך האימון בברך ימין, צפוי לעבור עוד הלילה ניתוח בלונדון וייעדר ארבעה חודשים מהמגרשים. זאת אחרי שעבר ניתוח דומה בשנה שעברה בברך שמאל, בזמן ששיחק בפולהאם.
3 צפייה בגלריה
חלאילי
חלאילי
ישחק מול שווייץ? חלאילי
(צילום: נדב אבס)
בניון ואלון חזן סגורים על הסגל למשחקים מול שווייץ וקוסובו במוקדמות היורו שיפורסם רק מחר, אולם למרות שכבר הוחלט לזמן את ענאן חלאילי, ימתינו השניים לסיום המשחקים של מכבי חיפה ומכבי ת"א באירופה.
בנבחרת הבהירו כי חזרתו של ערן זהבי לא נמצאת על הפרק, כפי שהצהיר בניון בראיון הבלעדי שהעניק ל"ידיעות אחרונות" ו-ynet. זהבי לא יהיה חלק מהנבחרת לפחות עד לסיום הקמפין.
3 צפייה בגלריה
מסיבת עיתונאים נבחרת אלון חזן יוסי בניון
מסיבת עיתונאים נבחרת אלון חזן יוסי בניון
ישיבה מיוחדת. בניון וחזן
(צילום: עוז מועלם)
מעבר לסולומון, עוד שלושה שחקני הרכב יחסרו מהמשחקים הקרובים: ליאל עבדה וסתיו למקין ייעדרו מארבעת המשחקים האחרונים של הנבחרת ואילו דולב חזיזה לא ישחק מול שווייץ וקוסובו, אולם יזומן לאחר מכן לקראת המשחקים מול רומניה ואנדורה.
אם את המקום של למקין, יתפוס שון גולדברג ממכבי חיפה, בהנחה ומיגל ויטור שסובל מפציעה ובספק למשחק של הפועל באר-שבע בראשון נגד מכבי חיפה, יהיה כשיר. בניון וחזן יצטרכו לקבל החלטה לגבי מי שישחק בכנף שמאל מאחר ואין שחקן טבעי בעמדה זו. ההתלבטות תהיה בין הזזה של אוסקר גלוך לכנף שמאל, מה שעשוי להוביל את גדי קינדה לפתוח בשלישית הקישור.
3 צפייה בגלריה
יחזקאל
יחזקאל
יפתח בכל מקרה בהרכב. יחזקאל
(צילום: AP Photo/Andreea Alexandru)
שגיב יחזקאל, שהצטיין בשני המשחקים האחרונים של הנבחרת והשתלב מצוין באנטליהספור, יפתח בכל מקרה בכנף, ויכול להיות שיעבור לשמאל על מנת שחלאילי או גבי קניקובסקי יפתחו בכנף ימין. מי שצפוי לפתוח בהרכב כחלוץ הוא דור תורג'מן ממכבי ת"א.