רוני לוי: "עם הפנים קדימה, סכנין זה סיפור אחר"
(צילום: ONE)
הפועל חיפה תצא בשבת למשחק חוץ מול בני סכנין משחק שממנו ייעדרו חאתם אלחמיד הפצוע ואליאל פרץ שהורחק. קונסטנטינוס סוטריו צפוי לפתוח לצידו של לואי טהא במרכז ההגנה של האדומים מהכרמל.
המאמן רוני לוי התייחס למשחק: "לגבי המשחק האחרון (0:0 נגד ריינה) זו אכזבה מהתוצאה, אבל לאור ההתפתחויות וההרחקה השחקנים נתנו את מה שיכלו וגם מעט המצבים שהיו, היו בצד שלנו. אנחנו יודעים שסכנין זה סיפור אחר לגמרי. הם מאוד מסוכנים בבית שלהם, נגיע בשיא הרצינות ונעשה הכל כדי לנצח".
2 צפייה בגלריה
רוני לוי מאמן הפועל חיפה
רוני לוי מאמן הפועל חיפה
רוני לוי מאמן הפועל חיפה
(צילום: עוז מועלם)
על מוחמד קמארה: "אני מסכים שהוא נכנס מצוין כחלוץ מול הפועל תל אביב וגם נגד מכבי חיפה ובעמדה הזו הוא היה טוב מאוד. אנחנו מדברים על שחקן מוכשר, אבל חדש בארץ ובמועדון ולוקח זמן להיכנס לקצב".
על ההרחקות במשחקים האחרונים: "קשה לשחק בחיסרון מספרי כל כך הרבה פעמים. אנחנו כל הזמן מזהירים מעבירות מיותרות. לדעתי זה יותר צירוף מקרים חוסר מזל כי אני לא רואה שהקבוצה אגרסיבית מדי, להיפך אני רוצה שיהיו יותר אגרסיביים".
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חיפה גל אראל, דודי טוויטו
שחקני הפועל חיפה גל אראל, דודי טוויטו
שחקני הפועל חיפה
(צילום: אלעד גרשגורן)
על ספיגת השערים של הקבוצה: "בליגה מאז שאני בקבוצה כמות הספיגות ירדה משמעותית. מתייחסים לגביע הטוטו, אבל בליגה אנחנו עומדים טקטית טוב וצריך להגיד מילה טובה לשחקנים על מחוייבות קבוצתית. התחברו לנו הרבה דברים טובים כי לשחק פחות שחקן כמעט 9 דקות זה לא פשוט. גילינו מנטליות ואופי טוב".