אחרי שנחשף לראשונה ב-ynet כי מאמן נבחרת הנוער אופיר חיים ימשיך בתפקידו, למרות הקשיים שהתגלעו במגעים בין הצדדים לפני ישיבת ההנהלה, עתה מתברר כי מאמן הנבחרת הצעירה, גיא לוזון, זכה להעלאה משמעותית בשכרו אחרי ההצלחה שלו ביורו הצעירות בגיאורגיה.
תחילה הוצע לחיים חוזה לשנה אחת בלבד עם תוספת של כחמישה אחוזים בשכרו. לאחר שיחה שקיימו נציגיו עם היו"ר שינו זוארץ הוחלט לשדרג לחיים את החוזה החדש לשנתיים עם תוספת של כ-15 אחוז לשכרו. כעת מתברר שחוזהו של מאמן הנבחרת הצעירה שודרג ב-40 אחוז, כשהוא ירוויח 42 אלף שקל ברוטו לחודש. חיים לעומתו ירוויח 34 אלף שקלים ברוטו.
2 צפייה בגלריה
ישראל אופיר חיים מונדיאליטו
ישראל אופיר חיים מונדיאליטו
התעקש וקיבל שדרוג. חיים
(צילום: REUTERS/Agustin Marcarian)
2 צפייה בגלריה
גיא לוזון
גיא לוזון
החוזה הבכיר בקרב מאמני הנבחרות הצעירות. לוזון
(צילום: עוז מועלם)
"היה לנו ברור מהרגע הראשון שאופיר חיים יישאר", הודו גורמים שהיו מעורים מאחורי הקלעים במגעים עם חיים. "הוא מאמן מצוין, שיותר משחשוב לנו ההצלחות האדירות שלו ביורו וב'מונדיאליטו', חשובים לנו יותר קידום ושדרוג השחקנים לנבחרת הבוגרת ולנבחרת הצעירה".
מעבר לרוי רביבו ואוסקר גלוך שכבר עשו את הקפיצה מנבחרת הנוער לבוגרת, מי שעוד אמורים לללכת בדרכם אחרי ההצטיינות בטורנירים בארגנטינה ובגיאורגיה הם הבלם סתיו למקין שחתם ביממה האחרונה בשחטאר דונייצק ודור תורג'מן שהאריך הקיץ את חוזהו במכבי ת"א.