אף אחד בעירוני קריית שמונה לא הופתע אתמול (שבת) מפיטוריו של ניר ברקוביץ', מיד לאחר ה-2:0 למכבי חיפה בסמי עופר. חילוקי הדעות והראייה השונה של ברקוביץ' והבעלים איזי שרצקי הובילו לסיום דרכו של המאמן, פחות מחודשיים מאז מונה לתפקיד.
מעבר לעובדה שהקבוצה לא התחברה בעידן ברקוביץ', נראה כי אחת המחלוקות הגדולות של השניים היא שילובו של אריאל שרצקי, קשר הקבוצה והנכד של הבעלים. הוא הפך משחקן הרכב לשחקן משני בקבוצה ולא נספר כלל על-ידי ברקוביץ'.
2 צפייה בגלריה
ניר ברקוביץ'
ניר ברקוביץ'
"הפיטורים שלו היו כתובים על הקיר". ברקוביץ'
(צילום: יאיר שגיא)
אתמול הוא לא שותף כלל בהפסד לאלופה. גורם במועדון סיפר: "היה קצר בין ניר ואיזי מהרגע הראשון, הפיטורים שלו היו כתובים על הקיר וידועים מראש. הוא היה מפוטר לדעתי גם אם היינו מנצחים את מכבי חיפה.
בתוך כך, ברקוביץ' מחזיק בחוזה עד לסיום העונה ובמידה והקבוצה תשרוד בליגה - יש לו הסכם לעונה נוספת, כך ששירצקי נמצא בבעיה לא פשוטה. הצדדים לא הגיעו להסכמה על ביטול החוזה תמורת פיצוי כספי.
2 צפייה בגלריה
מחלוקת עם המאמן. שרצקי
מחלוקת עם המאמן. שרצקי
מחלוקת עם המאמן. שרצקי
(צילום: עוז מועלם)

דראפיץ' בדרך לקדנציה שנייה

סלובודן דראפיץ' צפוי להתמנות ב-24 השעות הקרובות (לאחר שיחזור מחו"ל) למאמנה החדש-ישן של עירוני קריית שמונה. שרצקי הגיע כבר לסיכום עם דראפיץ', שיגיע לקדנציה שנייה, אחרי שבעונה שעברה רשם חצי שנה נהדרת בצפון.
דראפיץ' בן ה-57 התפטר רק לפני חודש מהפועל ת"א, אחרי שהקבוצה הושפלה 6:0 על-ידי הפועל באר-שבע. תחת הדרכתו השיגו האדומים 13 נקודות מ-36 אפשריות. בנוסף לכך, הם גם הודחו מהגביע בסיבוב ח' על ידי הפועל עפולה מהליגה הלאומית.