רעידת אדמה בהפועל ת"א. יממה אחרי התבוסה הגדולה בתולדות המועדון - 6:0 בטוטו-טרנר להפועל באר-שבע - המנהל המקצועי עומר בוקסנבוים והמאמן סלובודן דראפיץ' הודיעו הערב (שלישי) לבעלים ומנכ״ל המועדון, על סיום דרכם בקבוצה. מי שיחליף את דראפיץ' בתפקיד הוא חיים סילבס, שפוטר מוקדם יותר העונה מסכנין.
לאחר ניסיונות לשכנעו לחזור בו, בוקסנבוים הבהיר כי החלטתו סופית. דראפיץ׳ אמר לאחר שקיבל את ההחלטה לעזוב: "אני מודה לעומר בוקסנבוים ולהנהלת המועדון על האמון והתמיכה. מאחל הצלחה רבה להפועל ת"א בהמשך הדרך".
2 צפייה בגלריה
סלובודן דראפיץ' מאמן הפועל ת"א עם עומר בוקסנבוים
סלובודן דראפיץ' מאמן הפועל ת"א עם עומר בוקסנבוים
עוזבים ביחד. בוקסנבוים ודראפיץ'
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
חיים סילבס
חיים סילבס
המחליף של דראפיץ'. סילבס
(צילום: עוז מועלם )
דראפיץ' בן ה-57 מונה למאמן הפועל ת"א ב-19 בספטמבר לאחר פיטוריו של קובי רפואה בעקבות ההפסד 4:3 לסקציה נס ציונה. בסך הכול הוא עמד על הקווים ב-12 משחקי ליגה, אחד פחות מסיבוב שלם, והקבוצה השיגה 13 נקודות מ-36 תחתיו. בנוסף לכך, היא גם הודחה מהגביע בסיבוב ח' על ידי הפועל עפולה מהליגה הלאומית. בעקבות ההשפלה בבאר-שבע, הפועל ת"א במקום ה-11 בליגה, נקודה אחת בלבד מעל שלוש האחרונות בטבלה. לאדומים גם יש את ההגנה המחוררת בליגה והם ספגו עד כה 36 שערים ב-17 משחקים.
בוקסנבוים בן ה-40, קשר העבר שפרש ב-2014 כשחקן הפועל רמת גן, הצטרף אל הפועל ת"א לפני 2017/18. הוא מונה אז למנהל המקצועי במחלקת הנוער של האדומים. לקראת העונה הנוכחית, בוקסנבוים קודם לתפקיד המנהל המקצועי, אבל ספג ביקורת רבה מהתקשורת ומהאוהדים באדום על הסגל הלא טוב שנבנה שם בקיץ.
במקביל לדרמה, הקבוצה הגיעה לסיכום עם הרבויה איליץ', קשר התקפי קרואטי בן 23. איליץ' שיחק בנבחרות הנערים והנוער של קרואטיה ובנוער של דינמו זאגרב, אך לא הצליח להשתלב ועבר במספר רב של קבוצות, בעיקר בליגה השנייה בקרואטיה. העונה הוא בישל חמישה שערים ב-15 הופעות בביחלו ברדו ממרכז הטבלה בליגת המשנה.