המון לחץ השתחרר אתמול (שבת) במכבי חיפה לאחר ה-1:2 על בית"ר ירושלים, ניצחון שהשאיר את פער 5 הנקודות ממכבי ת"א בעינו.
חיפה הייתה טובה יותר מהרגע הראשון, אך לא הצליחה לתרגם את זה בתחילה למעשים. הפיגור מהשער של ירדן שועה הכניס את השחקנים ללחץ גדול יותר, אך עם הדחיפה של הקהל - המשימה הושלמה. פרנצדי פיירו השווה (ושבר בצורת ארוכה) וצ'ארון שרי השלים מהפך.
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי חיפה פרנצדי פיירו
שחקן מכבי חיפה פרנצדי פיירו
שבר בצורת. פיירו
(צילום: ראובן כהן)
"זה היה משחק לא פשוט בכלל, בית"ר קבוצה טובה ואנחנו הגענו אחרי תקופה לא טובה", אמר גורם במועדון. "הרווחנו הרבה דברים מהמשחק הזה מלבד 3 הנקודות. למשל, את פיירו עם שער יקר שיחזיר לו את הביטחון ואת מחמוד ג'אבר, שהייתה לו מחצית שנייה אדירה והוכיח עד כמה אנחנו זקוקים לו. זה ניצחון חשוב שייתן לנו ביטחון להמשך העונה".
פיירו, שכבש לראשונה אחרי 11 משחקים, היה מאושר מאוד בסיום. אחרי כל הביקורות שחטף, הוא הרגיש שסוף-סוף הוא יוצא לדרך חדשה. העידוד מהקהל והביטחון שקיבל הגיעו בול בזמן עבורו ובחיפה היו מאושרים מהשער.
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי חיפה עומר אצילי
שחקן מכבי חיפה עומר אצילי
בחיפה מתקשים להבין מה עובר עליו. אצילי
(צילום: ראובן כהן)
גם ג'אבר, שנכנס במחצית השנייה, זכה לשבחים ובחיפה רואים בו מחליף ראוי לנטע לביא שחסרונו מורגש. עומר אצילי, שהחמיץ פנדל במחצית השנייה, נראה מתוסכל בסיום. היכולת של הקשר לא מובנת ובחיפה מתקשים להבין מה עובר עליו. גם דולב חזיזה לא קרוב להזכיר את היכולת שלפני הפציעה ובחיפה מקווים שהם יכנסו לעניינים לקראת המאני-טיים.
לקראת משחק הגומלין ברבע גמר גביע המדינה מול מכבי נתניה (שלישי, 20:30), פייר קורנו צפוי להיכלל בסגל. כזכור, המשחק הראשון שנערך בנתניה הסתיים ב-2:2.