אחרי שעברה את המרון ספרטנס עם 1:6 בסיכום שני המשחקים, מכבי חיפה תתארח מחר (רביעי, 20:00) אצל אלופת מולדובה שריף טירספול במסגרת המשחק הראשון של סיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות. במפגש ממנו תצא היריבה של הירוקים בסיבוב הבא, רשמה סלובן ברטיסלבה ניצחון חוץ (0:1, שראני, 53') נגד זרינסקי.
"ככל שאתה עולה עוד שלב ושלב באירופה אתה מקבל יריבות יותר חזקות", אמר המאמן מסאי דגו בפתח דבריו במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "השחקנים עברו את זה בשנה שעברה, הם מנוסים במפעל הזה ואני מקווה שנבוא הרבה יותר מוכנים ואגרסיביים מהסיבוב הקודם".
3 צפייה בגלריה
מסאי דגו
מסאי דגו
"יש לנו את הניסיון למשחק כזה". דגו
(צילום: גילי נחושתן)
"אנחנו יודעים שמצפה לנו משחק חוץ מאוד קשה. כשאתה עובר הרבה משחקים בימים כל כך קצרים זה לא פשוט גם ברמה של וידאו ולא רק מבחינה פיזית כי אי אפשר להעמיס על השחקנים גם בפן הזה, אבל כמו שאמרתי, יש פה המון שחקנים מנוסים שיודעים להתכונן למשחקים מהסוג הזה".
“במסגרת הכנת הווידאו עסקנו היום במשחק ההתקפי שלהם. מחר נעסוק יותר בעמידה הגנתית, פריסה, ואיך אנחנו נהיה עם הכדור. אני בטוח שעד המשחק נדע עליהם יותר".
3 צפייה בגלריה
אלוף האלופים מכבי חיפה בית"ר ירושלים
אלוף האלופים מכבי חיפה בית"ר ירושלים
"כמובן שהם יהיו חסרים". אוהדי מכבי חיפה
(צילום: עוז מועלם)
על המשחקים עד כה, אמר דגו: "אין כמו לפתוח את העונה עם ניצחונות, גם אם זה לא בכדורגל הכי יפה. זה נותן תחושה טובה וביטחון, אך אנחנו עדיין לא ברמה שאני והשחקנים מצפים להגיע אליה".
על הגרלת הסיבוב הבא (אם חיפה תעבור, היא תפגוש את המנצחת בין סלובן ברטיסלבה הסלובקית לבין זרינסקי מוסטאר הבוסנית): "כרגע אנחנו מתענייים רק בשריף טיראספול. אני מקווה שנעבור אותם, זה לא יהיה פשוט, ואז יהיה לנו מספיק זמן להתכונן ליריבות הבאות. הם קבוצה חזקה מאוד, במיוחד בבית, בעשור האחרון הם כמעט כל שנה בשלב בתים אירופי, אבל אנחנו מכבי חיפה, נצטרך לבוא ולחתור לניצחון. זה לא יהיה פשוט אבל גם להם, אנחנו באמת קבוצה חזקה".
על כך שהמשחק יתקיים ללא האוהדים הירוקים, אמר המאמן: "הם השחקן ה-12 שלנו, בין הטובים באירופה. כמובן שהם יהיו חסרים אבל אני מקווה שנחזור עם תוצאה טובה לסמי עופר ושנעבור לשלב הבא כדי שהאוהדים יחזרו בשלבים הבאים גם למשחקי החוץ".
3 צפייה בגלריה
מכבי נתניה מכבי חיפה דולב חזיזה
מכבי נתניה מכבי חיפה דולב חזיזה
"תמיד באים לנצח". חזיזה
(צילום: עוז מועלם)
"מבחינתנו השחקנים, כשאתה מגשים חלום כמו שעשינו בשנה שעברה עם ההעפלה לשלב הבתים, זה לא נגמר", אומר הקפטן דולב חזיזה. "אתה תמיד רוצה עוד, לטעום עוד ולהגיע למקומות הכי גבוהים ולדחוף את עצמך לקצה. אנחנו משחקים נגד קבוצה טובה מאוד ולא יהיה קל. אנחנו לא מתעסקים כרגע בהגרלה של השלב הבא, אני אפילו לא יודע את השמות של הקבוצות בשלב הבא כי זה לא מעניין כרגע".
“אנחנו קבוצה שתמיד באה כדי לנצח ותמיד משחקת התקפי, אנחנו לא קבוצה שמגיעה לסגור את המשחק בשום מצב. אין לנו את האופי הזה. הצוות המקצועי הכין אותנו למשחק כמו שצריך, ומצפה לנו משחק קשה. אני מקווה שהוא יהיה גם איכותי ושנהנה בו, כי בסופו של דבר כשאנחנו משחקים כדורגל אנחנו צריכים ליהנות, וכמובן, שנעפיל לשלב הבא”.