אירוע לא נעים במהלך ה-1:1 בין הפועל ב"ש למכבי נתניה. מאמן הפועל ב"ש, רוני לוי, נראה הערב (שבת) במצלמות הטלוויזיה מסנן את המילה "אפסים". אוהדי באר שבע פירשו את דבריו כתגובה לשריקות הבוז שחלקם שרק במחאה על היכולת שהציגה הקבוצה, והדבר הוביל לזעם גדול כלפי המאמן. דקות לאחר מכן הוא טען שבכלל התכוון בדבריו לאוהדי מכבי נתניה ובמועדון אף פרסמו הודעת הבהרה בשמו ברשתות החברתיות.
"במהלך המשחק מספר אוהדי נתניה שישבו מאחוריי שרקו בוז וקיללו אותי באופן אישי. בלהט המשחק אמרתי דברים שלא הייתי אמור להגיד ועל כך אני מתנצל", אמר לוי.
3 צפייה בגלריה
רוני לוי לצד אריק בנאדו
רוני לוי לצד אריק בנאדו
פרסם התנצלות. לוי
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
ניקיטה רוקאביצה
ניקיטה רוקאביצה
רוקאביצה עצבני אחרי שער השוויון של נתניה
(ניקיטה אוקאביצה)
על המשחק עצמו, אמר לוי: "זה מאוד מאכזב. הצלחנו לכבוש, אבל במקום לנצל את המצב ולהגדיל את התוצאה נתנו להם לחזור מהר מאוד. לא היינו מרוכזים ושילמנו על זה ביוקר. חבל, נקווה שבמשחק הבא נתקן. היינו צריכים להיות יותר סבלניים ולמצוא פתרון להגנה הנסוגה שלהם".
ב"ש לא הצליחה לנצח, למרות שנתניה שיחקה החל מהדקה ה-36 ב-10 שחקנים. "הליגה קשה מאוד", הסביר לוי. "מכבי נתניה ניצחה כאן את מכבי תל אביב לפני שבועיים, זו קבוצה חזקה וביתית מאוד. לכולם יהיו חיים קשים מאוד, אין משחקים קלים. הליגה עוד ארוכה, אנחנו רק בתחילת הדרך. אין מה לדבר כרגע על לחץ או מתח".
3 צפייה בגלריה
אוהדי נתניה
אוהדי נתניה
לם החמיא להם. אוהדי נתניה
(צילום: יאיר שגיא)
מנגד, מאמן מכבי נתניה, בני לם, סיכם: "זו חבורה של גברים, לשחק ככה מול הפועל באר שבע ב-10 שחקנים. מגיע שאפו לקבוצה וגם לקהל הזה. אני עושה חילופים התקפיים ב-10 שחקנים ויודע שלא כל מאמן היה עושה את זה".