דולב חזיזה, שחקן הכנף של מכבי חיפה ונבחרת ישראל, זוכה להתעניינות רבה מצד פרטיזן בלגרד הסרבית, בה משחק קטפן הנבחרת ביברס נאתכו. לא סתם "משחק" האמת, אלא מספר 10 ואחד השחקנים החשובים שלה. בריאיון לתקשורת הסרבית, שיבח נאתכו את חזיזה וקרא לו להצטרף אליו לסרביה.
"חזיזה שיחק איתי בנבחרת הלאומית", סיפר נאתכו. "ראיתי אותו משחק. הוא שחקן נהדר, בשתי העונות האחרונות הוא השתפר מאוד בכל החלקים של המשחק. הוא תמיד היה מוכשר וטכני, אבל בשנים האחרונות הוא ממש התפוצץ. אני חושב שהוא יכול לעזור לנו רבות, אני מקווה שהצדדים יסכימו לגבי הכסף. הוא רוצה לצאת לחו"ל, ואני אישית אמרתי לו שהוא יוכל להצליח בפרטיזן. יהיה לו הרבה יותר קל למשוך תשומת לב בפרטיזן מאשר בקבוצות בישראל, וזה יהיה טוב עבורו. הוא בחור טוב ואני מאחל לו את כל ההצלחה".
1 צפייה בגלריה
ביברס נאתכו
ביברס נאתכו
עונה אישית מצוינת שלו. נאתכו
(צילום: גטי אימג'ס)
נאתכו גם סיפר על הקשר שלו לסרביה, והצהיר כי הוא חושב להישאר לגור במדינה אחרי הפרישה: "אני מתחיל ללמוד סרבית. הילדים שלי יקבלו דרכונים בקרוב, אשתי ואני נהנים מאוד בבלגרד. זה הבית השני שלנו. אנשים תמיד היו נחמדים אלינו, מכבדים אותנו כמו שאנחנו מכבדים אותם. כשאני מדבר עם אשתי, אנחנו רוצים להישאר פה גם אחרי הקריירה, מאוד נשמח אם זה יקרה".
נאתכו בן ה-34 אמנם חווה ירידה במעמדו בנבחרת, אך בפרטיזן הוא מספק עונה אישית מעולה כשהוא עם עשרה שערים (ארבעה בפנדלים) ב-18 משחקים במסגרת הליגה. בנוסף, יש לו גם שער ושני בישולים במסגרת הקונפרנס-ליג.