מכבי חיפה נכנסה לבעיה בעקבות ההברזה של השוער האנגלי ניית'ן בקסטר והעובדה שג'וש כהן לא מעוניין להמשיך בקבוצה. אפילו שוער המשנה בעונה החולפת רועי משפתי עבר למכבי ת"א, וכל זאת כשלושה שבועות לפני המשחק הראשון במוקדמות ליגת האלופות מול אלופת מלטה המרון ספרטנס.
גל אלברמן ומסאי דגו לא רוצים "לבזבז" את המקום הפנוי היחיד שיש להם לטובת זר על העמדה הזו ומעדיפים להחתים קשר זר, ולכן שוער מכבי נתניה בעונה החולפת, איתמר ניצן הוותיק (36), הפך ליעד מרכזי של האלופה וצפוי לחתום בקרוב במדים הירוקים.
1 צפייה בגלריה
איתמר ניצן שוער מכבי נתניה
איתמר ניצן שוער מכבי נתניה
בדרך לאלופה. ניצן
(צילום: עוז מועלם)
ניצן דרש חוזה לשנתיים וצפוי לקבל אותו בעקבות המצוקה של חיפה, שנכון להיום עוד ניסתה להמשיך בניסיונות לשכנע את כהן לחזור בו מהחלטתו. ניצן צפוי לחתום על חוזה של 170 אלף דולר לעונה ויתחרה על אפודת השוער השוער הראשון עם שריף כיוף הצעיר (21), שהושאל בעונה החולפת להפועל עפולה. "אומנם מדובר בתקופה קצרה אבל ניהנתי בכל שנייה. אני מודה על הזכות שניתנה לי להיות חלק ממכבי נתניה", כתב ניצן בהודעת פרידה מהצהובים-שחורים.
מבחינת מכבי נתניה, המהלך הזה שיחק לידיים שלה מאחר שאלמוג כהן ורן קוז'וק מעוניינים לתת צ'אנס לשוער נבחרת הנוער תומר צרפתי, אחרי שסיפק תצוגות ענק במונדיאליטו עם הנבחרת של אופיר חיים.
פורסם לראשונה: 08:46, 22.06.23