דילן בטובינסיקה אישר את מה שהיה כבר ידוע: הוא ייפרד ממכבי חיפה בקיץ. "זו הייתה שנה מדהימה עבורי", כתב בפוסט בעמוד האינסטגרם שלו. "המסע שלי בחולצה הירוקה התחיל באחד המשחקים הגדולים ביותר - בניצחון משוגע מול באר-שבע. מאז זה היה סיפור אהבה עם המועדון המדהים הזה. ליגת האלופות, אליפות וחלומות שמתגשמים".
"אני רוצה להודות למשפחת מכבי חיפה מעומק לבי על שהייתי חלק מהעונה ההיסטורית הזו. לאנשים החשובים ביותר - אוהדי מכבי חיפה. לעולם לא אשכח אתכם, האווירה, התשוקה והאהבה שקיבלתי", הוסיף הבלם.
2 צפייה בגלריה
דילן בטובינסיקה שחקן מכבי חיפה
דילן בטובינסיקה שחקן מכבי חיפה
נפרד. בטובינסיקה
(צילום: עוז מועלם)
ובעניין אחר: עסקת עומר אצילי לאל-עין מתקדמת ונראה כי החוזה ייסגר סופית בשבוע הבא ומלך שערי ליגת העל יעזוב את מכבי חיפה לכסף הגדול של האמירויות.
אם לא די בעזיבה הצפויה של אצילי, גם מוחמד אבו פאני בדרך החוצה. הקשר מאוד רוצה לעבור לפרנצווארוש ההונגרית, ששיפרה את ההצעה לירוקים. אבו פאני מאוד רוצה להגשים את החלום האירופי שלו והקבוצה ההונגרית הבהירה לו שהיא רוצה אותו מאוד.
2 צפייה בגלריה
אצילי
אצילי
יעזוב בקרוב. אצילי
(צילום: עוז מועלם)
יוסי ג'נח שחקן העבר של המועדון שאימן בשנים האחרונות בהפועל חדרה ובית"ר טובורק, במו"מ לאימון קבוצת הנוער במקומו של מסאי דגו שעבר לבוגרים. הירוקים, שניהלו מו"מ גם מול עמיר נוסבאום, מאוד מעריכים את ג'נח שיש לו זיקה למועדון ומכיר היטב את המערכת.
פורסם לראשונה: 14:00, 01.06.23