הפועל באר-שבע ניצחה היום (שבת) 0:1 את סקציה נס ציונה בחוץ. רותם חטואל כבש בתוספת הזמן של המחצית הראשונה וסידר לאדומים ניצחון חשוב במאבקי הצמרת.
מאמן הפועל באר-שבע אליניב ברדה אמר אחרי המשחק: "הרבה פעמים מסתכלים על התוצאה, אבל אני מסתכל גם על הדרך. שיחקנו נגד קבוצה שנלחמת על החיים שלה בליגה. הם הקשו על הנעת הכדור שלנו. להשיג ניצחון חשוב ולשמור על שער נקי, זה חשוב. הגענו להרבה מצבים, אבל היה חסר לנו הטאץ' האחרון עם הכדור. יכולנו לצאת מהמחצית הראשונה עם תוצאה טובה יותר, אבל אני לא חזיר, אני שמח עם שלוש נקודות במשחק קשה. אני חושב שיש סגל רחב ומאבק על כל עמדה וזו ברכה. רצינו לשמור על חדר ההלבשה וזה תפקיד של השחקנים. כל אחד יודע שאם הוא לא יהיה מספיק טוב, יש מישהו שכבר מחכה לקחת לו את העמדה".
1 צפייה בגלריה
אליניב ברדה מאמן הפועל באר-שבע
אליניב ברדה מאמן הפועל באר-שבע
"מסתכל גם על הדרך". ברדה
(צילום: יאיר שגיא)
חלוץ הפועל באר-שבע רותם חטואל: "אני שמח שהעונה הדברים נדבקו לי טוב. אני עובד קשה ממשחק למשחק ומאימון לאימון ובעזרת השם אמשיך בדרך הזו. אנחנו לא מסתכלים על מקום ראשון, שני או שלישי כי העונה עוד ארוכה. אנחנו מסתכלים רק על המשחק מול סכנין ביום חמישי ומשם נתקדם לאט לאט".
מאמן נס ציונה שלומי דורה: "משחק לא גדול, אבל כל המשחק נפל על טעות אחת. במחצית השנייה באר-שבע החזיקה את הכדור יותר ורצתה להעביר את הזמן. אם היה 0:0 המשחק היה נראה אחרת. מעצבן ומאכזב להפסיד בצורה הזאת. הכנו את הקבוצה בצורה טובה והתכוננו נכון. לא קל להתכונן לבאר-שבע, אבל היינו במשחק במשך 90 דקות".