"תחושת פספוס, מאוכזב": צפו בברדה מדבר אחרי ההפסד לוויאריאל
(צילום: ONE)
הפועל באר-שבע קיוותה מאוד להפתיע ולנצח את ויאריאל, אימפריה במונחי הקונפרנס ליג, אך בסופו של דבר, כמאמר הקלישאה, נשארה אתמול (חמישי) עם המחמאות בלבד, אחרי הפסד 2:1 בטוטו-טרנר.
במשך דקות רבות הקבוצה של אליניב ברדה נראתה לא פחות טוב מזו של אונאי אמרי, שבעונה שעברה הוביל את קבוצתו עד לחצי גמר ליגת האלופות. השער הראשון של הספרדים הגיע מפנדל גבולי ובבאר-שבע הביעו ביקורת על כך שאופ"א לא מורה להפעיל את טכנולוגיית ה-VAR בקונפרנס ליג, זאת בניגוד לליגת האלופות ולליגה האירופית.
2 צפייה בגלריה
 בנה ודדיה
 בנה ודדיה
בנה ודדיה, אתמול בטוטו-טרנר
(צילום: הרצל יוסף )
שער השוויון של באר-שבע הגיע מרגלי רותם חטואל, ששוב מוכיח שכשחקן שעולה מהספסל הוא מצליח להשפיע על המשחק הרבה יותר מאלה בהם הוא פותח. מה שמדאיג מאוד מבחינת באר-שבע זה שמיד אחרי השער של חטואל, השתלטה ויאריאל לחלוטין על כר הדשא וכעבור ארבע דקות בלבד החזירה לעצמה עת היתרון שבהמשך הפך לשער הניצחון. גם בתחילת השבוע קרה לבאר-שבע דבר דומה, בליגה נגד הפועל ת"א, אז השוויון שלה החזיק מעמד דקה בלבד.
בסיום אמר ברדה שקבוצתו תצטרך לתת את הדעת על כך כדי שמקרים כאלה לא יחזרו בעתיד. ברדה דיבר בנוסף על אכזבתו מההפסד ומכך שהוא "לא מתספק במחמאות". כמו כן, הוא שוב הצהיר על הרצון המיידי שלו לחזק את הסגל בשני שחקנים, אחד מהם זר. כשנשאל אם לא ראוי שיהיה במועדון מנהל מקצועי שבין היתר ירכז את נושא הרכש, כמו שהוא עשה בעצמו עד חודש מרץ האחרון, הצהיר המאמן שכן, אך טען שהשאלה צריכה להיות מופנית להנהלת המועדון ולא אליו.
2 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
רוצה חיזוק. ברדה
(צילום: הרצל יוסף)
אתמול ברדה החזיר לסגל את תומר יוספי, שהתקשה למצוא קבוצה שתשאיל אותו ותעמוד בדרישותיו, אך לא מן הנמנע שזה עוד יקרה בקרוב. מי שראוי למחמאות הוא שחקן הבית הנוסף בסגל, אור דדיה, שמלבד העובדה שהמשיך להציג אתמול יכולת טובה, הוא גם החמיץ בשל המשחק את רוב אירוע החתונה של אחיו.
בצד המנצח, בסיום הודה אונאי אמרי שהוא הופתע מאוד מהיכולת שהציגה באר שבע בהתמודדות ושמדובר בקבוצה מאומנת מאוד. הוא נשאל על כך שנראה שקבוצתו זלזלה בהתמודדות בכך שלא קיימה אימון בארץ ולנה בתל אביב ולא בבירת הנגב. הוא הכחיש בתקיפות את הטענה וטען שזה קרה רק בגלל שיקולים לוגיסטיים. הוא הוא ציין שאפילו בחצי גמר ליגת האלופות נגד ליברפול קבוצתו לא קיימה אימון באצטדיון בו נערך המשחק באנגליה. אמרי גם התייחס לאמירה שקבוצתו "גדולה" על הקונפרנס ליג והצהיר: "אם אנחנו בליגה הזאת, אז לכאן אנחנו שייכים. יש כאן קבוצות טובות מאוד ולראייה שלבאר-שבע יש שחקן כמו תומר חמד ששיחק בהצלחה גדולה בספרד".