יוסי בניון ביקש להיפגש עם ערן זהבי ביום שלישי האחרון כדי לבשר לו שהוא לא יזומן למשחק מול אלבניה בשבת הקרובה, לאור האולטימטום שהציב כוכב מכבי ת"א לקבל חדר לבד במלון. יום לפני כן נפגש המנהל המקצועי עם יו"ר ההתאחדות אורן חסון, שהמליץ לו לבשר את ההודעה פנים מול פנים על מנת לכבד את הכוכב.
ל"ידיעות אחרונות" נודע כי אחרי שבניון ניסה לשכנע את זהבי בשיחת טלפון בת 45 דקות לחזור בו מדרישתו, הוא ביקש מסוכנו, רונן קצב, לארגן מפגש משולש בדירתו בסי אנד סאן, אלא שזהבי סירב ומאז יש נתק ביניהם. "זו שיחה פורמלית שנועדה להודיע לו את מה שכבר ידוע לו", אמרו בסביבתו של זהבי. "אם אין שום סיכוי לשינוי במדיניות, אין טעם בפגישה".
2 צפייה בגלריה
יוסי בניון
יוסי בניון
יוסי בניון. רצה לפגוש את זהבי
(צילום: עוז מועלם)
בסביבתו של זהבי הוסיפו: "ערן ביקש ללון בחדר לבד כמו בארבע השנים האחרונות שלו בנבחרת, אחרי שחסון בעצמו סגר איתו, אז מה השתנה? הוא רצה דבר אחד, הוא רצה מקצוענות ולישון לבד. בניון היה צריך לזמן אותו מבחינה מקצועית לסגל". על פי גורמים בנבחרת מתברר כי גם אם זהבי היה נכלל בסגל, הוא לא היה פותח נגד אלבניה בשל כושרו הנוכחי.
כזכור, אחרי שהתפוצצה הפרשה נעשו פניות לבניון, דווקא מצד נציגיו של זהבי, בבקשה לשנות את החלטתו ולאפשר לשחקן מכבי ת"א ללון בחדר לבד בהתכנסות הנבחרת, החל מהיום ולקראת המפגש המכריע מול אלבניה בשבת הבאה בליגת האומות. עם זאת, המנהל המקצועי סירב - מה שמקרב עוד יותר את פרישתו של זהבי מנבחרת ישראל.
2 צפייה בגלריה
זהבי חוגג עם חברים
זהבי חוגג עם חברים
עשוי לפרוש מהנבחרת. זהבי
(צילום: עוז מועלם)
בניון מבחינתו שמר על עמדתו והבהיר לנציגיו של זהבי: "קיבלנו החלטה בנבחרת של לינה בחדרים משותפים. גם ביברס נאתכו ילון בחדר משותף, לא תתקבל שום החלטה אחרת ולא משנה מי זה יהיה. מבחינתי העמדה לא תשתנה, זה לא עניין אישי, אלא המדיניות של הנבחרת. אני הודעתי לכל השחקנים בנבחרת שישנים בזוגות, לא אעשה מעצמי צחוק".