לאחר שמכבי נתניה ואלמוג כהן הודיעו אתמול (ראשון) על פרידה מיידית בעקבות החתימה של המנהל המקצועי בבית"ר, עליה פורסם לראשונה ב-ynet, בקבוצה הירושלמית עשויים להוציא עוד היום הודעה רשמית על מינויו של כהן. כך או כך, כהן לא ייכנס לתפקידו עד לתחילת העונה הבאה ולא יהיה מעורב בשום מהלך שקשור לעונה הנוכחית.
בעלי מכבי נתניה, אייל סגל, סיכם עם כהן על עזיבתו לאחר שכל אחד מהצדדים הבין כי האחרון לא יוכל להישאר כמנהל מקצועי בזמן שהוא כבר סגר בבית"ר ירושלים.
2 צפייה בגלריה
אלמוג כהן
אלמוג כהן
בית"ר תודיע עוד היום על הצטרפותו? אלמוג כהן
(צילום: עוז מועלם)
הציטוטים של כהן, שפורסמו אתמול ב"ידיעות אחרונות" ו-ynet, הכעיסו את האוהדים של נתניה - שלא אהבו את ההתעסקות שלו בבית"ר ירושלים. בין היתר הוא אמר: "אני יודע מה אני יכול לעשות מבית"ר ירושלים, זה הענק הרדום שברגע שהוא יתעורר, ואנחנו נעיר אותו ביחד, הוא יחזור להיות חתיכת אימפריה כמו שהוא שווה. בית"ר ירושלים זה חתיכת עוצמה, יש לה את הקהל הכי גדול בארץ, וזה מה שמשך אותי לבחור בה".
על פי הסיכום עם סגל, כהן, שאמור היה להרוויח עד לסיום העונה בנתניה 150 אלף שקל, יקבל פיצוי של 75 אלף, ויוכל לעבור ולעבוד מיידית בבית"ר ירושלים על מנת להכין את הקבוצה לקראת העונה הבאה. עם זאת, עד לסיום העונה הוא לא יהיה מעורב בענייני היום יום שלה.
2 צפייה בגלריה
עובר לאתגר הבא. כהן
עובר לאתגר הבא. כהן
עובר לאתגר הבא. כהן
(צילום: עוז מועלם)
"לא הייתה לי שום מעורבות בפרסומים האחרונים בתקשורת", אמר כהן בהודעה הרשמית של נתניה על עזיבתו. "פרידה כואבת זו נעשתה בהסכמה הדדית, מתוך מחשבה על טובת המועדון". כהן המתין לסיום המשחק של נתניה מול הפועל באר-שבע (2:0), נכנס לחדר ההלבשה והודיע בדמעות לשחקנים ההמומים כי הוא סיים את תפקידו במכבי נתניה לאלתר, בעוד השחקנים מחאו לו כפיים דקות ארוכות.
המועמד המוביל של כהן לזה שיעמוד על הקווים של בית"ר הוא אופיר חיים, מאמן נבחרת הנוער. השניים שיחקו יחד בנתניה ונשארו בקשר טוב. אם אופיר חיים יחליט להישאר בהתאחדות, האופציה הבאה תהיה ברק יצחקי. האפשרות השלישית היא שגל כהן ימשיך על הקווים, אבל זה יקרה רק אם יעשה משהו באמת יוצא דופן עד סיום העונה.