צפו בתגובות אחרי ההפסד של מכבי חיפה באשדוד
(צילום: ONE)
ליגיונר חדש. מכבי חיפה הודיעה היום (שלישי) על השאלתו של הבלם עופרי ארד לקייראט אלמטי מקזחסטן. הבלם בן ה-24 שגדל אצל הירוקים וזכה איתם בשתי אליפויות, גביע הטוטו ואלוף האלופים - נדחק העונה לקצה הספסל ורשם 229 דקות משחק בלבד בארבע הופעות במסגרת הליגה. בסך הכל הוא לבש את המדים של מכבי חיפה 142 פעמים וכבש שישה שערים בכל המסגרות.
עבור ארד מדובר בתחנה השלישית בקריירה, כשאת עונת 2017/18 הוא העביר בהפועל רמת גן בליגה הלאומית. ארד הספיק לרשום שמונה הופעות במדי נבחרת ישראל ועבר בכל הנבחרות הצעירות. ארד מצטרף לקייראט כחיזוק לעונת 2023 שתצא לדרך בחודש הבא, כשבעונה שעברה היא סיימה במקום הרביעי בליגה הקזחית.

במכבי חיפה מבינים: "רק ניצחון על בית"ר ירושלים ירגיע את המערכת"

הניצחון של מכבי ת"א אתמול על הפועל באר-שבע נתן לא מעט אוויר למכבי חיפה. הירוקים חששו מניצחון של האורחת, שהיה מוריד את הפער מהמקום השני לנקודה אחת בלבד ומכניס את המערכת ללחץ והעדיפו תיקו, אך מסתבר שהניצחון של הצהובים החזיר גם אותם לתמונה ובכרמל מייחסים למשחק הקרוב של הקבוצה בשבת מול בית"ר ירושלים חשיבות גדולה מאוד.
לאחר ההפסד במחזור האחרון למ.ס. אשדוד, ברק בכר הבין שהוא חייב לערוך שוב לעשות מהפכה בהרכב. פייר קורנו אמור לשוב ארצה לאחר שעבר בדיקות בצרפת ועשוי להיכלל בסגל אך לא לפתוח, שכן הוא לא התאמן באופן סדיר לאחרונה. בכר מתכנן שינויים בהגנה כאשר דילן בטובינסיקה או עבדולאי סק עשויים לאבד את המקום בהרכב בעוד שון גולדברג צפוי לשוב לעמדה הטבעית שלו במרכז ההגנה.
1 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
מתכנן שינויים בהרכב. ברק בכר
(צילום: שרון צור)
שמי שעוד עשוי לשלם את המחיר בעקבות היכולת החלשה שהציג לאחרונה הוא דולב חזיזה, אך בכר יקבל החלטות סופיות רק לקראת סוף השבוע. עומר אצילי ועלי מוחמד, ששירדו לספסל בשני המחזורים האחרונים עשויים לשוב להרכב.
"אנחנו בתקופה לא טובה וחייבים לחזור לעצמנו", אמר גורם בקבוצה. "רק ניצחון על בית"ר ירושלים ירגיע את המערכת ויתן לנו דחיפה להמשך העונה. אנחנו רוצים לצאת חדשה ולשמח את הקהל שלנו". כל הכרטיסים למשחק אזלו ומכבי חיפה צפויה להנות מתמיכתם של כ-27 אלף אוהדים ירוקים. האורחת מהבירה קיבלה 3,000 כרטיסים לאוהדיה.
פורסם לראשונה: 08:57, 21.02.23