עם רוח גבית של כ-1,500 אוהדים ירוקים, מכבי חיפה "תארח" מחר (חמישי, 22:00) את פיורנטינה, למשחק הראשון במסגרת שמינית גמר הקונפרנס-ליג. מסאי דגו והשחקנים ינסו להשיג תוצאה טובה לקראת הגומלין שיתקיים בעוד שבוע בפירנצה, בתקווה להפתיע את הקבוצה מהמקום השמיני בסרייה א', שבעונה שעברה נעצרה רק בגמר של המפעל.
"לפני המשחק מול גנט אמרתי שזה הולך להיות אחד המשחקים המרגשים עבורי", אמר דגו במסגרת מסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "עכשיו כשעברנו את גנט ואנחנו ניצבים מול יריבה כמו פיורנטינה זה מרגש אפילו יותר. אנחנו רוצים לעשות הישג ואני מאמין שזה אפשרי למרות הפער הגדול. נבוא בגישה טובה ונכבד את היריבה, אבל כבר הוכחנו שאנחנו יכולים להפתיע כל פעם מחדש".
2 צפייה בגלריה
דגו
דגו
"רוצים לנצח". דגו
(צילום: באדיבות האתר הרשמי של מכבי חיפה)
על השאלה עד כמה המשחק מול בני ריינה נלקח בחשבון בהרכבת הקבוצה למשחק, אמר המאמן: "כבר הוכחנו שאנחנו יכולים לחזור טוב לליגה מהמשחקים באירופה. אי אפשר לוותר על המשחק הזה כי יש לנו עוד מאבק בליגה. עד ליום ראשון יצטרפו שלושה-ארבעה שחקנים ונעשה את הרוטציה הנדרשת. אנחנו רוצים לנצח".
על היריבה הוסיף הוסיף דגו: "יצא לי לראות אותם משחקים בעונה שעברה, גם בגמר. זו קבוצה נהדרת שמשחקת כדורגל טהור עם מאמן שמאמין שהכדור צריך להיות תמיד אצלו. אני אוהב מאמנים כאלה. אני בטוח שהם רוצים לחזור לגמר".
2 צפייה בגלריה
רפאלוב
רפאלוב
"לבוא לגומלין עם סיכוי טוב". רפאלוב
(צילום: עוז מועלם)
על ההחלטה לממש את האופציה על ליאור רפאלוב, אמר המאמן: "גאה ושמח שהוא ממשיך איתנו לעונה נוספת. אמרתי הרבה פעמים, אי אפשר לספר במילים מה שהוא עושה בקבוצה הזאת. אנחנו צוות צעיר ועברנו תהליך מדהים איתו. אנחנו מודים על כל רגע שהוא נמצא לידנו".
רפאלוב בן ה-37 הוסיף: "אני נרגש ושמח להמשיך במועדון שגדלתי בו, שאני כל כך אוהב. איך אני שומר על עצמי? הרבה שנים של תזונה נכונה. אני רוצה להודות על התמיכה והאמון של צוות ההנהלה והצוות המקצועי. אבל נשאיר את העונה הבאה בצד, יש לנו עוד הרבה מטרות בעונה הנוכחית. לגבי היריבה? אני עוד זוכר שגבריאל בטיסטוטה שיחק שם, זאת אחת הקבוצות האיכותיות בסרייה א'. נקווה שיהיה משחק טוב ושנבוא עם סיכוי טוב לגומלין".